Μπορεί ο μέσος όρος (386) να μην ενθουσίασε, δεδομένου ότι άνοιξε σε πάρα πολλές αίθουσες (162), πάντως τα 62766 εισιτήρια με τα οποία το "Inside out", το νέο δημιούργημα της Pixar, έκανε κατάληψη στην κορυφή του ελληνικού box-office για το τετραήμερο 3-6 Σεπτεμβρίου 2015 εγκαινιάζοντας τη νέα σεζόν, μόνο σαν ενθαρρυντικό νέο μπορούν να εκληφθούν.
Σας είχαμε γράψει στην κριτική του Solace για τις εμπορικές δυνατότητες που του παρέχει το πολύ γνωστό καστ των πρωταγωνιστών του και δικαιωθήκαμε καθώς ξεκίνησε ικανοποιητικά, με τον μεγαλύτερο μέσο όρο μαζί με το "Irrational man" του Γούντι Άλεν, το οποίο συνεχίζει δυναμικά έχοντας ξεπεράσει τους 65.000 θεατές σε 10 ημέρες, κάτι που ισχύει φυσικά και για το "Mission Impossible: Rogue Nation", το οποίο πλησίασε τα 95.000 εισιτήρια στο αντίστοιχο χρονικό διάστημα (αλλά σε υπερδιπλάσιες αίθουσες).
Αντίθετα, απογοητευτικό ξεκίνημα πραγματοποίησαν τα "Vacation", "We are your friends" & "Transporter refueled".
Α.Κ.
Το βασίλειο της Pixar...
διανομής
4ημέρου
στην Αθήνα
στην Ελλάδα
διανομής
4ημέρου
στην Αθήνα
στην Ελλάδα