Εννοείται πως δεν υπήρχε περίπτωση ο Στίβεν Σπίλμπεργκ να μην πατήσει την κορυφή του ελληνικού box-office για το τετραήμερο 11-14/1/18 με το πολυδιαφημισμένο και star powered, "The Post" και μάλιστα με συμπαθέστατους μέσους όρους.
Ικανοποιητικά άνοιξε το δεύτερο "Jumanji" και ακόμα καλύτερα οι νέες περιπέτειες του Λίαμ Νίσον στο "Commuter", σε πλήρη αντίθεση με το "Wonderstruck" του Τοντ Χέινς (με σύνολο 1100 εισιτήρια σε 11 αίθουσες...) και το "L'amant double" του Φρανσουά Οζόν (1496 σε 13 αίθουσες) που υπερεκτίμησαν την εμπορική τους απήχηση και πολύ σύντομα θα αποτελέσουν παρελθόν από τις αίθουσες. Aξιοσημείωτα τα 764 εισιτήρια που έκοψε το "God's own country" σε μόλις μία αίθουσα, μόλις 450 έκανε το "Western".
Στιβαρή δεύτερη εβδομάδα για το "Insidious The Last Key" που έφτασε ήδη σχεδόν 70.000 θεατές πανελλαδικά μέσα σε 10 ημέρες, μικρή πτώση για το "Molly's game" που προφανώς έχει θετικό word of mouth, σε αντίθεση με το "Downsizing" του Αλεξάντερ Πέιν που κατέγραψε 93% (!!!) μείωση σε σχέση με το πρώτο τετραήμερο προβολής του και άγγιξε μόλις τα 12.000 εισιτήρια πανελλαδικά με την συμπλήρωση του 10ημέρου...
A.K.
Post, εγγύηση κορυφής
διανομής
4ημέρου
στην Αθήνα
στην Ελλάδα
διανομής
4ημέρου
στην Αθήνα
στην Ελλάδα