European Media

Bραβείο οι Άλπεις στο Φεστιβάλ του Σίδνεϊ

Δημοσίευση: 17 Ιουνίου 2012, 18:18

Οι «Αλπεις» του Γιώργου Λάνθιμου απέσπασαν το Βραβείο Καλύτερης Ταινίας στο Φεστιβάλ του Σίδνεϊ, μεταξύ 12 υποψηφίων ταινιών. Το βραβείο συνοδεύεται από χρηματικό έπαθλο 60.000 δολαρίων.

O ίδιος ο Λάνθιμος σχολίασε: "Δεν περίμενα ένα τόσο όμορφο πρωινό ξύπνημα σήμερα! Είμαστε πολύ χαρούμενοι. Θέλω να ευχαριστήσω τα μέλη της Κριτικής Επιτροπής, το Φεστιβάλ και τους ανθρώπους που βοήθησαν για να πραγματοποιηθεί αυτή η ταινία».

Η επιτυχία του ελληνικού φιλμ αποκτά μεγαλύτερη σημασία, αν αναλογιστεί κανείς ότι είχε να ανταγωνιστεί ταινίες, όπως τα Beasts of the Southern Wild του Μπεν Ζίτλιν, Caeser Must Die των αδερφών Ταβιάνι, Monsieur Lazhar του Φιλίπ Φαλαρντό και On the Road του Βάλτερ Σάλες!

Well done!

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

BOX OFFICE

Ταινία
4ημέρο
Feelgood
64442
Tanweer
48362
Tanweer
11156
Spentzos
5695
Spentzos
4691
72 ΩΡΕΣ ΠΡΟΘΕΣΜΙΑ | PRESSURE, από την Spentzos 72 ΩΡΕΣ ΠΡΟΘΕΣΜΙΑ | PRESSURE, από την Spentzos