Τα Oscars των social media σε ένα γράφημα

Δημοσίευση: 25 Φεβ. 2015, 20:53
Συντάκτης:

Ένα πολύ ενδιαφέρον γράφημα ανέβασε η εταιρεία "Way to Blue¨, με τα δημοφιλέστερα στιγμιότυπα της τελετής των φετινών Όσκαρ, με βάση την απήχησή τους στα social media.

Το στιγμιότυπο με τη συμμετοχή της Lady Gaga, και την άνοδο της Andrews στη σκηνή, δημιούργησε 58 εκατομμύρια αναφορές στα socail media, από σύνολο 21 εκατομμυρίων χρηστών, κάνοντας τη στιγμή την πιο δημοφιλή της απονομής των 87ων Βραβείων Oscar. Στη Μεγάλη Βρετανία, η στιγμή στο Twitter είχε 85.000 mentions.

Όπως είναι αναμενόμενο σε βραδιές βραβείων, η στιγμή των νικητών οδηγεί σε πολλαπλά mentions, και έτσι στις πρώτες θέσεις, έχουμε τις βραβεύσεις των Birdman, Eddie Redmayne, Julianne Moore και JK Simmons. Αλλά όλα αυτά έρχονται δεύτερα μπροστά στον χαμό που έκανε η Patricia Arquette, με πάνω από 100.000 αναφορές.

Δείτε τα όλα αναλυτικά στο γράφημα που ακολουθεί. 

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

G20

G20

Θα το βρείτε: Amazon Prime Video

Σύνοψη: Η G20 είναι μία πολιτική περιπέτεια όπου η Πρόεδρος των ΗΠΑ καλείται να...
15 ώρες