"The flack" season 1: Υπερπροσπαθεί να αρέσει

"The flack" season 1: Υπερπροσπαθεί να αρέσει
Δημοσίευση: 25 Απριλίου 2019, 11:46
Συντάκτης:

Σύνοψη: Η Robyn, εργάζεται σε μία εταιρεία Δημοσίων Σχέσεων στην Αγγλία και ειδικεύεται στη διαχείριση κρίσεων, υπεύθυνη για να διορθώνει τα λάθη των δύστροπων, εξαιρετικά εγωιστών και ανεύθυνων διάσημων πελατών της.

Άποψη: Η σειρά σατιρίζει έτσι μέσα από τη δουλειά της Robyn (Anna Paquin), τον κόσμο της Showbiz, με την ίδια να μηχανεύεται όλο και πιο σουρεαλιστικές λύσεις για τα προβλήματά των πελατών της, δημιουργώντας τελικά το εξής παράδοξο: κάθε επαγγελματική επιτυχία της ηρωίδας να αντιμετωπίζεται ως ηθική και κοινωνική αποτυχία από την ίδια και από τον θεατή.

Σε αντίθεση με το σύνηθες πρότυπο της γυναίκας εργαζόμενης που τα καταφέρνει όλα με άνεση και πάλι βάζει χαμογελαστή με μαλλιά κομμωτηρίου τα παιδιά της για ύπνο, η Robyn, είναι σε προσωπικό επίπεδο ένα χάος, κάνει άστατη ζωή και δεν δείχνει ενδιαφέρον να κάνει οικογένεια. Ο χαρακτήρας της έχει χτιστεί στα πρότυπα των συνήθως ανδρικών εργασιομανών ιδιοφυών χαρακτήρων με συχνά αντικοινωνική συμπεριφορά και κυνικές απόψεις. Είναι από αυτούς του ήρωες που εγγυημένα ανάμεσα σε δύο αποφάσεις θα πάρουν την πιο κακή και ποτέ δεν θα μάθουν από τα λάθη τους, ωστόσο όλοι σέβονται το ότι είναι καλοί στη δουλειά τους.

Παρόλα αυτά το Flack, σε μια υπερπροσπάθεια να φέρει τους γυναικείους χαρακτήρες στο επίκεντρο μειώνει με μία κάπως υπερβολική ευκολία τους ανδρικούς και δεν καταφέρνει έτσι να δώσει διακριτικότητα στις φεμινιστικές του προθέσεις, με αποτέλεσμα οι ήρωες και ιδιαίτερα οι δευτερεύοντες, να υποφέρουν από έλλειψη φυσικότητας, να φαίνεται ότι έχουν γραφτεί απλά για να αποδείξουν κάτι. Ακόμη και η Robyn φαίνεται παρά την πολυπλοκότητα που της δίνει η αντιφατική συμπεριφορά της, συχνά να μη πατά γερά στα πόδια της και για ανεξήγητο ρόλο όλοι να τη θεωρούν πολύ χειρότερη απ’ότι είναι.

Μεγαλύτερη αδυναμία όμως της σειράς είναι ότι βασίζεται αποκλειστικά στους διαλόγους και σε κανέναν άλλο στοιχείο, της σκηνοθεσίας, του σεναρίου ή και της υποκριτικής των ηθοποιών, για να χτίσει τους χαρακτήρες και να αναπτύξει την ιστορία της. Και οι διάλογοι αυτοί, όσο γρήγοροι και πνευματώδεις και αν είναι, δύσκολα ενθαρρύνουν κάποια ουσιαστική εξέλιξη των χαρακτήρων και εύκολα καταλήγουν στο να επαναλαμβάνουν συνεχώς τα ίδια και τα ίδια. Γίνεται έτσι φανερή τελικά η υπερπροσπάθεια των δημιουργών να  σοκάρουν ή να εντυπωσιάσουν με αποτέλεσμα μία σειρά, που υπογραμμίζει συνεχώς το νόημα της λες και φοβάται μη την ξεχάσουμε λες και ανησυχεί υπερβολικά μη την βαρεθούμε.

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

The hunt

The hunt

Δώδεκα ξένοι μεταξύ τους άνθρωποι ξυπνούν σε ένα ξέφωτο. Δεν γνωρίζουν πού βρίσκονται, ούτε...
5 ώρες

BOX OFFICE

Ταινία
4ημέρο
Tanweer
6900
Spentzos
6000
Feelgood
4752
Tanweer
2820
Spentzos
2800