Χαμός στο UK για τις βλεφαρίδες της Νάταλι Πόρτμαν

Η Νάταλι Πόρτμαν έκανε τη φωτογράφηση. Ο φωτογράφος τη δουλειά του. ΟΙ υπεύθυνοι του οίκου Dior το λάθος... να διαφημίσουν τα ψευτικα αποτελέσματα μιας μάσκαρας που δεν πρόκειται να πετύχεις ποτέ, αφού το εφέ που είχε στα βλέφαρά της η ηθοποιός ήταν αποτέλεσμα photoshop.
Αλλά πάμε παρακάτω. Οι ανταγωνιστές του Dior, L'oreal , τους «έδωσαν» στεγνά, ότι παραπλανούν τους καταναλωτές. Άλλωστε η L'oreal είχε κάνει κάτι αντίστοιχο πέρυσι με την "αερογραφημένη» Rachel Weisz, διαφήμιση η οποία είχε και πάλι απαγορευθεί στην Αγγλία.
Από την πλευρά του ο οίκος Dior παραδέχτηκε ότι πείραξε τη φωτογραφία προκειμένου να μεγαλώσει το μήκος και την καμπύλη των βλεφαρίδων και για να αντικαταστήσει έναν αριθμό κατεστραμμένων βλεφαρίδων για ένα πιο άρτιο στιλιστικά αποτέλεσμα.
Ωστόσο, ισχυρίστηκε ότι αρχικά η διαφήμιση προοριζόταν για διαφήμιση lip gloss αλλά στη συνέχεια η ίδια φωτογραφία που είχε ήδη τραβηχτεί χρησιμοποιήθηκε και για τη διαφήμιση της mascara. Αποτέλεσμα: η «παραπλανητική» διαφήμιση της Dior με την Ναταλι Πόρτμαν απαγορεύθηκε από την Βρετανική Αρχή Διαφημιστικών Προτύπων.
Eιρήνη Κατσαρά

ΣΧΟΛΙΑ
Εμφάνιση σχολίων