European Media

Βραβείο για το ντοκιμαντέρ "Sayome" του Νίκου Νταγιάντα

Δημοσίευση: 15 Ιουνίου 2012, 12:32

Η ταινία "Sayome" Νίκου Νταγιάντα κέρδισε το Μεγάλο Βραβείο στο 31ο Διεθνή Διαγωνισμό URTI Ντοκιμαντέρ Δημιουργών.

Τα βραβεία απονεμήθηκαν στο Μονακό από τη διεθνή κριτική επιτροπή υπό την προεδρία του διάσημου Γάλλου σκηνοθέτη Claude Lelouch. 225 ντοκιμαντέρ έχουν επιλεγεί για το διαγωνισμό από 182 τηλεοπτικούς σταθμούς 72 διαφορετικών χωρών.

Στην Ελλάδα το «Sayome» προβλήθηκε στο Γαλλικό Ινστιτούτο Αθηνών, τον Απρίλιο 2012, στο πλαίσιο του κύκλου Cinedoc «Αφιέρωμα στην Ιαπωνία».

Υπόθεση: Υιοθετημένη από τον παππού της σε πολύ μικρή ηλικία η Σαγιόμι μεγάλωσε σε ένα απομακρυσμένο χωριό της Ιαπωνίας, χωρίς να γνωρίζει τους γονείς της. Στα είκοσι δύο της έφυγε από την Ιαπωνία, ακολουθώντας έναν Έλληνα ναυτικό ως τη Κρήτη. 35 χρόνια αργότερα, ο θάνατος της μητέρας της την οδηγεί και πάλι στην Ιαπωνία. Η ταινία καταγράφει το ταξίδι της καθώς επισκέπτεται τη χώρα των παιδικών της χρόνων. Μια ταινία για την οικογένεια, την ταυτότητα, το καραόκε, και τα τσιφτετέλια.

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

BOX OFFICE

Ταινία
4ημέρο
Feelgood
64442
Tanweer
48362
Tanweer
11156
Spentzos
5695
Spentzos
4691
72 ΩΡΕΣ ΠΡΟΘΕΣΜΙΑ | PRESSURE, από την Spentzos 72 ΩΡΕΣ ΠΡΟΘΕΣΜΙΑ | PRESSURE, από την Spentzos