European Media

Φεστιβάλ Θεσσαλονίκης 2012: No money …honey..bunny

Δημοσίευση: 4 Ιουνίου 2012, 16:08

«Αλέξανδρους» μεν, «άφραγκους» δε, θα απονείμει φέτος το 53ο Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης, αφού αφενός η οικονομική κρίση και αφετέρου η δεινή οικονομική κατάσταση του υπερχρεωμένου φεστιβάλ, δεν επιτρέπουν τη διάθεση χρηματικων βραβείων για τους νικητές.

Το παραπάνω έγινε γνωστό σε δημοσίευμα του Screen, στο οποίο αναφέρεται ότι ήδη από το 2010 είχαν μειωθεί τα χρηματικά έπαθλά από 40.000€ σε 20.000€ για τον Χρυσό Αλέξανδρο, και από 25.000€ σε 10.000€ για τον Αργυρό, αλλά δεδομένης της παρούσας οικονομικής κατάστασης, αναγκάστηκαν να βάλουν μαχαίρι και σε αυτά.

«Σεμνά» λοιπόν και «ταπεινά» και μόνο ηθικά έπαθλα περιμένουν όσους επίδοξους σκηνοθέτες θελήσουν να διαγωνιστούν στο φεστιβάλ που θα λάβει χώρα 2-11 Νοεμβρίου του 2012.

Ειρήνη Κατσαρά

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

BOX OFFICE

Ταινία
4ημέρο
Feelgood
64442
Tanweer
48362
Tanweer
11156
Spentzos
5695
Spentzos
4691
72 ΩΡΕΣ ΠΡΟΘΕΣΜΙΑ | PRESSURE, από την Spentzos 72 ΩΡΕΣ ΠΡΟΘΕΣΜΙΑ | PRESSURE, από την Spentzos