Quibi: Τέλος για ένα πανάκριβο αποτυχημένο πείραμα

Δημοσίευση: 25 Οκτ. 2020, 15:39
Συντάκτης:

Επτά μήνες άντεξε το Quibi, μια φιλόδοξη streaming πλατφόρμα που ξεκίνησε με πολλά όνειρά και ακριβές επενδύσεις τον προηγούμενο Μάρτιο και σκοπό «να αλλάξει τον τρόπο που παρακολουθούμε σειρές».

<a href="/nea/sygklonistiko-ntokimanter-sama-se-online-premiera/64360">Το συγκλονιστικό ντοκιμαντέρ "For Sama" σε online πρεμιέρα</a>ΣΧΕΤΙΚΑΤο συγκλονιστικό ντοκιμαντέρ "For Sama" σε online πρεμιέρα

Το φορμάτ της αφορούσε αποκλειστικά στην οθόνη του κινητού, σε μορφή mobile app, προσφέροντας σειρές σε επεισόδια διάρκειας 8 το πολύ, λεπτών, ώστε να τις καταναλώνεις «τισμπολογώντας» (quick bite, από τα ακρωνύμια των λέξεων, προκύπτει το quibi) στο κινητό σου και μόνο, ενώ επέτρεπαν τη θέαση τόσο σε οριζόντια, όσο και σε κάθετη διάταξη, η οποία έδινε διαφορετικά πλάνα ή οπτικές στο ίδιο επεισόδιο. Αυτή τη τεχνολογία την ονόμαζε «Turnstyle», ενώ το κόστος ήταν 5 δολλάρια τον μήνα με διαφημίσεις και 8 χωρίς.

Παρά την επένδυση πολλών εκατομμυρίων δολλαρίων και διευθυντή τον Τζέφρι Κάτζενμπεργκ της Dreamworks, η εναλλακτική streaming επιλογή του Quibi, δεν προχώρησε σωστά ποτέ.

Περισσότερα για το Quibi εδώ.

Και οι επιλογές που παρουσίασε, αν και δεν στερούνταν σταρ, ήταν στην καλύπτερη περίπτωση μέτριες όπως το «Most dangerous game» με τον Κριστόφ Βολτς, αδιάφορες σαν το «Survive» με την Σόφι Τέρνερ από το GoT ή και τραγικές, όπως το remake του «Φυγά» με τον Κίφερ Σάδερλαντ. Οκ, δεν είδαμε το «Dummy» με την Άννα Κέντρικ που γράφτηκε ότι ήταν συμπαθές, ενώ δεν πρόλαβε και ο Στίβεν Σπίλμπεργκ να γράψει και να κάνει παραγωγή σε μια σειρά «που θα παρακολουθείται μόνο τη νύχτα». Αλλά και πάλι.

Ο «mobile αντιπερισπασμός στην ρουτίνα της καθημερινότητας» που πρότεινε το Quibi ακυρώθηκε από την ίδια την καθημερινότητα της καραντινας και του εγκλεισμού λόγω του κορονοϊού. Ένα app που δημιουργήθηκε για να περνάς τον χρόνο σου περιμένοντας το μετρό, το λεωφορείο, στην ουρά για την τράπεζα κτλ παρουσιάστηκε σε ανθρώπους που ήταν εγκλωβισμένοι στο σπιτι τους και είχαν τις υπόλοιπες streaming υπηρεσίες (στις οποίες ήταν ήδη συνδρομητές), ένα κλικ μακριά.

Η εφαρμογή λανσαρίστηκε με μια δοκιμαστική περίοδο 90 ημερών, αλλά και αυτό δεν απέφερε τα αναμενόμενα. Αποτέλεσμα: ενώ ο αρχικός στόχος έκανε λόγο για 10 εκατομμύρια συνδρομητές, έξι μήνες μετά, το κοντέρ έγραψε μόλις 1,7 και όπως καταλάβατε αποδείχθηκε ότι ο κόσμος απλά δεν ενδιαφέρθηκε ποτέ. Από 1η Δεκεμβρίου τέλος, λοιπόν.

Μια πανάκριβη αποτυχία.

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

BOX OFFICE

Ταινία
4ημέρο
Tanweer
9427
Tanweer
6786
Feelgood
3008
breathe, από την Spentzos breathe, από την Spentzos