Aναμενόμενη η πρωτιά για το 4ο Bachelor στο ελληνικό box-office και το τετραήμερο 9-12/12/2021, παρά τις -δικαιολογημένες- σφαγιαστικές κριτικές, αποδεοκνύοντας έτσι ότι υπάρχει κοινό που θα το δει ανεξαρτήτως τι γράφεται, αν και εμφανώς λιγότερο από τα προηγούμενα του "franchise".
Πολύ περισσότερο από τη στιγμή που δεν δόθηκαν στοιχεία (όπως συνηθίζει το Netflix) για το "Don't Look Up" του Άνταμ ΜακΚέι που σίγουρα θα βρισκόταν στην κορυφή, ενώ και το "C'mon C'mon" παίζει να κατέγραψε την χειρότερη εισπρακτική επίδοση στην Ελλάδα για ταινία με πρωταγωνιστή τον Γιόακιν Φοίνιξ: 743 θεατές συνολικά σε 10 αίθουσες. Μεγάλη απογοήτευση και για το μιούζικαλ του Στίβεν Σπίλμπεργκ, "West Side Story", με απελπιστικά μικρό μέσο όρο εισιτηρίων ανά αίθουσα: μόλις 52...
Το "House of Gucci" κατέγραψε αναμενόμενη πτώση 55% στην 3η εβδομάδα προβολής του, από τη στιγμή που και οι αίθουσες στις οποίες προβλήθηκε μειώθηκαν αναλόγως, ξεπέρασε πάντως τα 80.000 εισιτήρια πανελλαδικά και θα ξεπεράσει και το φράγμα των 100.000 χιλιάδων, επομένως θα καταγραφεί ως μια από τις εμπορικές επιτυχίες αυτής της πολύ δύσκολης σεζόν που διανύουμε και απόλυτα δίκαια, αν μας ρωτάς.
Με αυτά και με αυτά, τα συνολικά εισιτήρια παρέμειναν ανησυχητικά χαμηλά (49.478), με το "The French Dispatch" του Ουές Άντερσον να καταγράφεται ως ένα από τα μεγάλα εισπρακτικά fail της χρονιάς, με μόλις 10 χιλιάδες εισιτήρια σε 10 ημέρες μέχρι στιγμής.
Την ερχόμενη Πέμπτη, το παιδικό "Sing 2" θα σαρώσει λογικά, σε συνδυασμό με το "Spiderman: No way home", ενώ αξίζει της προσοχής σας και το μεταφυσικό δράμα "Ο αμνός" με τη Νούμι Ραπάς, το οποίο λογικά θα κερδίσει την "μάχη" των πιο arthouse ταινιών (Hope, After Love) που αναμένονται επίσης με μεγάλο ενδιαφέρον.
Α.Κ.
Tετραήμερο με εισπρακτικά fail
διανομής
4ημέρου
στην Αθήνα
στην Ελλάδα
διανομής
4ημέρου
στην Αθήνα
στην Ελλάδα