Συμπαθές (αν και αρκετά κατώτερο του αναμενομένου) το άνοιγμα του "Darkest Hour" στο ελληνικό box-office για το τετραήμερο 18-21/1/18, αλλά o Γκάρι Όλντμαν σαν άλλος Ουίνστον Τσόρτσιλ δεν κέρδισε αυτή την μάχη, καθώς δεν κατάφερε να ρίξει από την κορυφή το "The post", το οποίο κρατήθηκε καλά για δεύτερη εβδομάδα (με πτώση μόλις 34%) και άγγιξε τους 100.000 θεατές πανελλαδικά σε 10 ημέρες προβολής.
Κατακλυσμός... κόσμου στις (υπερβολικά λίγες) 2 αίθουσες που άνοιξε το οσκαρικό φαβορί "Three billboards outside Ebbing, Missouri" (το οποίο προφανώς θα απλώσει από εδώ και στο εξής), ενώ "τίμια" εισιτήρια έκοψε το "Den of thieves" σε αντ΄θεση με το "12 strong" (3935 θεατές συνολικά το τετραήμερο σε 25 αίθουσες...). Το ντοκιμαντέρ "Maria by Callas" άνοιξε με 1816 εισιτήρια σύνολο σε 8 (!) αίθουσες, ενώ το "Zama" με 669 σε 3 και το animation "Top cat begins" με 2068 σε 35.
Αρκετά καλά συνέχισαν στην 2η εβδομάδα προβολής τους τα "Commuter" & "Jumanji 2" με λιγότερο από 50% απώλειες, λιγότερο επιτυχημένα συνεχίζει το "Molly's game" (εκτός δεκάδας και σύνολο 52.000 σε 18 ημέρες προβολής), ενώ το sequel του ελληνικού "Bachelor" έφτασε τους 215.000 θεατές πανελλαδικά ξεπερνώντας έναν μήνα προβολής.
A.K.
Έχασε την μάχη
διανομής
4ημέρου
στην Αθήνα
στην Ελλάδα
διανομής
4ημέρου
στην Αθήνα
στην Ελλάδα