Σύνοψη: Η Diana Prince, προτού γίνει γνωστή σε όλους ως Wonder Woman, ήταν Αμαζόνα στο απομονωμένο από την ανθρωπότητα και γυναικοκρατούμενο νησί της Θεμισκύρας. Όταν μέσω μιας πύλης που ανοίγει προσγειώνεται στο νησί ο πιλότος και κατάσκοπος των βρετανικών Μυστικών Υπηρεσιών Steve Trevor,η Diana θα εγκαταλείψει μαζί του το νησί για να βρεθεί στην Αγγλία του Α’ Παγκοσμίου Πολέμου και να σταματήσει το Θεό του Πολέμου, Άρη, που ευθύνεται για κάθε ανθρώπινη εχθροπραξία..

Άποψη: Όταν το μεγαλόπνοο σχέδιο της DC για την επαναφορά στη μεγάλη οθόνη όλων των χαρακτήρων της υπερηρωικής φαρέτρας της με απώτερο στόχο την τελική συνένωσή τους στο φιλόδοξο “Justice League” ξεκίνησε να ναυαγεί, μετά και από την υπερβολικά ζοφερή και σοβαροφανή «εποποιία» του Zack Snyder, ο επόμενος κατά σειρά ήρωας ήταν για πρώτη φορά μια γυναίκα, γι’ αυτό και δικαίως η σκηνοθετική καρέκλα παραδόθηκε στην Patty Jenkins του οσκαρικού “Monster”, πάντα όμως υπό την επίβλεψη και το σκηνοθετικό όραμα του Snyder. Σε αυτό το φιλμ η DC παραδόξως βρίσκει τη συνταγή της επιτυχίας, χρησιμοποιώντας μέχρι ένα βαθμό τη μακράν πιο επιτυχημένη φόρμουλα της Marvel: η ταινία αυτή δεν επιθυμεί διακαώς να μας μιλήσει για την αέναη πάλη του Καλού με το Κακό, τη σύγκρουση μεταξύ θεών και ανθρώπων και τη δισυπόστατη φύση τους, αλλά να διηγηθεί μια απλή υπερηρωική ιστορία. Κάτι το οποίο σαφώς δεν αρκεί από μόνο του, όπως πάμπολλα superhero movies μας έχουν αποδείξει στο παρελθόν, όμως η σέξυ και δυναμική παρουσία της Gal Gadot στο ρόλο της γνωστότερης γυναίκας υπερηρωίδας, που συνδυάζει το τσαγανό και την πολεμοχαρή φύση με τη θηλυκότητα και το σεξαπίλ χωρίς να μπαίνει σε κάποιο καλούπι ή τυποποιημένο ρόλο, είναι μια φρέσκια πνοή σε ένα καθαρά ανδροκρατούμενο σύμπαν αρρενωπότητας και ματσισμού και αποτελεί το μεγάλο ατού του φιλμ. Παρ’ όλα αυτά, ο χαρακτήρας σίγουρα θα μπορούσε να πλαστεί πιο δομημένα και με περισσότερες φεμινιστικές προεκτάσεις, με την Αμαζονική μητριαρχία στον ειδυλλιακό CGI παράδεισό της να είναι τελικά το πιο καινοτόμο στοιχείο της ταινίας.

Η πρόσμειξη του φανταστικού με την Ιστορία και τις συλλογικές πληγές της πραγματοποιείται με τον ίδιο τρόπο που είχαμε δει και στο πρώτο “Captain America”, την είσοδο της ηρωίδας στο περιβάλλον του Α’ Παγκοσμίου Πολέμου αυτή τη φορά, και με μια σειρά καλογραμμένων, απολαυστικών κωμικών gags και παρεξηγήσεων αλλά και εντυπωσιακά χορογραφημένων σκηνών μάχης, ενώ το ειδύλλιο μεταξύ της Diana και του γοητευτικού χαρακτήρα του Chris Pine να είναι απτά ρομαντικό και χαριτωμένο. Το φιλμ ακολουθεί βέβαια τη χαρακτηριστική σεναριακή ανάπτυξη των origin movies, με το ηθικό ζήτημα που εγείρεται σχετικά με το εγγενές κακό της ανθρώπινης φύσης να απαντάται με απλοϊκό και διδακτικό τρόπο. Σε κάθε περίπτωση πάντως, η “Wonder Woman” παραμένει ένα καλοκουρδισμένο και απόλυτα λειτουργικό ως προς το υπερηρωικό σύμπαν της DC φιλμ, και ίσως μάλιστα η πιο επιτυχημένη προσθήκη σε αυτό.

Πρώτη δημοσίευση: 8 Ιουνίου 2017, 08:30
Ενημέρωση: 9 Aug 2021, 12:34
Τίτλος:
Wonder Woman (Wonder Woman)
Σκηνοθεσία: 
Χώρα: 
Έτος: 
Διάρκεια: 
141
Εταιρία διανομής: 
Release: 
8 Ιουνίου 2017

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

imaginary, από την Spentzos imaginary, από την Spentzos