Σύνοψη: Ένας αλκοολικός ερευνητής της αστυνομίας του Σικάγο (Σάμιουελ Λ. Τζάκσον) ταξιδεύει στο Εδιμβούργο όταν πραγματοποιείται μια δολοφονία που φέρει παρόμοια χαρακτηριστικά με την άλυτη υπόθεση ενός κατά συρροή δολοφόνου που τον βασανίζει χρόνια.
Εκεί, θα επανασυνδεθεί με έναν παλιό του συνεργάτη (Βενσάν Κασέλ) και μαζί θα προσπαθήσουν να ανακαλύψουν τα ίχνη του δολοφόνου που στοχοποιεί νεαρές γυναίκες.
Γνώμη: Μάλλον ζούμε ήδη την εποχή όπου τα σενάρια των ταινιών γράφονται από το Chat GPT, καθώς δύσκολα μπορεί κανείς να εξηγήσει την ύπαρξη της “Άκρης του Νήματος” του Τέρι ΜακΝτόνα, ο οποίος έχοντας σκηνοθετήσει πολλά επεισόδια τηλεοπτικών σειρών κάνει εδώ το μεγάλου μήκους σκηνοθετικό ντεμπούτο του.
Και σε ένα υπερκορεσμένο είδος, όπως αυτό των αστυνομικών θρίλερ γύρω από την αναζήτηση ενός σίριαλ κίλερ, για να ξεχωρίσει κανείς πλέον θα πρέπει να έχει κάτι πραγματικά ενδιαφέρον να προτείνει ή να διαθέτει μια σκηνοθετική ματιά που θα καταφέρει να κάνει ακόμα και το πεπειραμένο κοινό να ενδιαφερθεί.
Εδώ, δυστυχώς, δεν υπάρχει τίποτα από αυτά, αλλά υπάρχουν σε αφθονία τα κλισέ που έχουμε συνδέσει με τέτοιου είδους ταινίες. Ενδεικτικά, μόνο, θα αναφέρουμε τα παρακάτω:
- Αλκοολικός ντετέκτιβ με μια τραγωδία στο παρελθόν του: Τσεκ
- Μη αλκοολικός ντετέκτιβ με μια τραγωδία στο παρελθόν του: Τσεκ
- Πρώην αλκοολικός ντετέκτιβ που έχει αποσυρθεί αλλά θα χώσει τη μύτη του ξανά στην υπόθεση: Τσεκ
- Δολοφονίες γυναικών με τελετουργικό χαρακτήρα: Τσεκ
- Plot twists που τα μυρίζεσαι από χιλιόμετρα: Τσεκ
- Ανέμπνευστη σκηνοθεσία που θέλει να θυμίζει “Se7en” αλλά δεν τα καταφέρνει: Τσεκ
- Καταξιωμένους ηθοποιούς που κυριολεκτικά βαριούνται τη ζωή τους: Τσεκ
- Φινάλε τραβηγμένο από τα μαλλιά: Τσεκ
Μ’ αυτά και με τ’ άλλα, αυτή “Η Άκρη του Νήματος” δεν οδηγεί πραγματικά πουθενά παρά δημιουργεί ένα ακόμα άλυτο μυστήριο: πώς μπορεί ο θεατής της να πάρει πίσω μιάμιση ώρα από τη ζωή του?
ΣΧΟΛΙΑ
Εμφάνιση σχολίων