Σύνοψη: Η Τζίνα και ο Τζέιμς είναι ένα παντρεμένο και ευτυχισμένο ζευγάρι. Η Τζίνα, μετά από ένα ατύχημα που είχε παλαιότερα, έχασε σχεδόν ολοκληρωτικά την όρασή της, με αποτέλεσμα να βιώνει τα πάντα μέσα από τα μάτια του συζύγου της. Εκείνος είναι πάντα δίπλα της και την βοηθάει. Όταν θα κάνει μία εγχείρηση που θα την βοηθήσει να ξαναδεί, θα συνειδητοποιήσει ότι όλα είναι διαφορετικά από αυτό που φανταζόταν, από τον ίδιο τον Τζέιμς, μέχρι το σπίτι τους. Τότε, ο γάμος τους θα κλονιστεί.

Άποψη: Ο σκηνοθέτης Mark Forster («Finding Neverland», «Quantum of Solace», «World War Z») σκηνοθετεί και συνυπογράφει το σενάριο μαζί με τον Sean Conway («Ray Donovan») ενός ψυχολογικού δράματος που μας έρχεται καθυστερημένα από το 2016. Ο Forster ήδη έχει έτοιμη νέα ταινία, το «Christopher Robin», το οποίο πρόκειται να βγει στις ελληνικές αίθουσες τον προσεχή Σεπτέμβριο. Μετά το επιτυχημένο εισπρακτικά «World War Z» που έδωσε στον Brad Pitt έναν από τους καλύτερους ρόλους του των τελευταίων χρόνων, επέστρεψε αρκετά ντεφορμέ ως προς το κτίσιμο της ταινίας και την εξασφάλιση της αγωνίας και του σασπένς. Στα χέρια του Brian de Palma, του σκηνοθέτη που σεξουαλικοποίησε τον Χίτσκοκ, θα μπορούσε να είχε μετατραπεί σε ένα εκρηκτικό ερωτικό θρίλερ, ενώ υπό τη σκηνοθετική ματιά του Paul Verhoeven θα γινόταν ένα καθόλα προβοκατόρικο θρίλερ.

Αντιθέτως, ο Forster μην ξέροντας προς τα πού να κατευθυνθεί, αν θα γίνει ένα δράμα ή ένα ψυχολογικό θρίλερ μυστηρίου, ακροβατεί κάπου ανάμεσα και στο τέλος πέφτει. Η ταινία διαθέτει στοιχεία του σινεμά του ντε Πάλμα, όπως ο ερωτισμός, η μάχη των δύο φύλων που οδηγεί σε απιστίες και εκδίκηση, ο διπλός εαυτός που κρύβει κανείς μέσα του, στοιχεία που και εκείνος ως ο πιο επιμελής μαθητής του Χίτσκοκ, αξιοποίησε από τον βρετανό auteur, ωστόσο δεν οδηγούν τελικά σε καμία κορύφωση. Συνεχώς περιμένει κανείς ότι θα έρθει η έκρηξη στη σχέση των δύο ανθρώπων, μία σχέση εγωιστική, εκμετάλλευσης, που απηχεί την λακανική αντίληψη ότι «αγαπώ σημαίνει θέλω να αγαπηθώ», αρνούμενος τον αλτρουιστικό έρωτα. Αυτό που όμως συμβαίνει είναι μία ελεύθερη πτώση της έντασης που η ίδια η ταινία αφήνει να εννοηθεί ότι θα υπάρξει. Το σενάριο αρκετά κακογραμμένο, με χαρακτήρες εξίσου κακογραμμένους, αδύναμους και μονοσήμαντους.

Η Blake Lively καταφέρνει αρκετά καλά να πείσει στο ρόλο της σχεδόν τυφλής Τζίνας αλλά και του νέου εαυτού που αποκτά μετά, όταν γίνεται κύρια του εαυτού της, αντιθέτως ο Jason Clarke («Dawn of the Planet of the Apes», «Mudbound») δεν αποδίδει όσο θα έπρεπε το αμφίσημο του χαρακτήρα του, ενώ ο Miquel Fernandez, ως ο άνδρας της αδερφής της Τζίνας κλέβει τις εντυπώσεις με τον μικρό αλλά αρκετά διασκεδαστικό και απενοχοποιημένο ρόλο του. Ενδιαφέρων ωστόσο έχει ο τρόπος σκηνοθεσίας από την οπτική γωνία της ηρωίδας όσο είναι τυφλή, που επικρατεί μία θολή, συγκεχυμένη εικόνα, όπως δηλαδή «έβλεπε» τα πράγματα και η ίδια. Ίσως στη νέα ταινία του να καταφέρει να βρει μία καλύτερη αίσθηση του ρυθμού και της δομής μίας ταινίας.

Παύλος Γκουγιάννος

Πρώτη δημοσίευση: 29 Μαρτίου 2018, 10:34
Ενημέρωση: 5 Απριλίου 2018, 11:04
Τίτλος:
All i see is you (Μόνο εσένα βλέπω)
Είδος: 
Σκηνοθεσία: 
Έτος: 
Διάρκεια: 
109
Εταιρία διανομής: 
Release: 
28 Μαρτίου 2018

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

BOX OFFICE

Ταινία
4ημέρο
Tanweer
43250
Film Group
13175
Tanweer
12142
Tanweer
4254
Tanweer
2372
Baghead, από την Spentzos Baghead, από την Spentzos