Μαρίνα Τσιγονάκη: «Θέλω αληθινούς φίλους, όχι νεκρούς fans»

Δημοσίευση: 15 Ιαν. 2011, 18:55

Τη Μαρίνα Τσιγονάκη την ξέρουμε.
Από τα DJ sets της «Ladydust»,
το μόντελινγκ και τις ραδιοφωνικές της εκπομπές,
 προωθεί τη δική της, διαφορετική, ατζέντα.
Στο MOVE IT μιλά για τα παραπάνω
και την πρόσφατη ενασχόλησή της με την υποκριτική και το σινεμά.

Move It: Τι είναι το “ladydust”; Πώς ξεκίνησε η περσόνα - brand name;

Μαρίνα: Το μόνο σίγουρο είναι ότι δεν ξεκίνησε με στόχο του να γίνει ούτε ‘περσόνα’ ούτε brand name. Ξεκίνησε ως ‘ladystardust’, ένα ψευδώνυμο σε μη επαγγελματικό επίπεδο - δανεισμένο φυσικά από το κομμάτι του Βοwie το οποίο για μένα όμως λειτουργούσε σαν όνομα-κατάθεση σε σχέση με κάποια προσωπικά βιώματα. Έχει πλάκα πάντως και είναι κάτι που με κάνει χαρούμενη, διότι δεν το κυνήγησα ιδιαίτερα χρησιμοποιώντας τεχνάσματα marketing. Aπλά έκανα αυτά που θα έκανα ούτως ή άλλως ακόμα κι αν χρησιμοποιούσα το ‘Μαρίνα’.

Move It: Είσαι αρκετά χρόνια στη “καλλιτεχνικήπιάτσα. Πώς αισθάνεσαι μέσα στο κλίμα αλλαγών και ανασφάλειας που επικρατεί;

Μαρίνα: Κοίτα, με δυσκολία προσπαθώ να μην αισθάνομαι κι εγώ «γραφική» με την έννοια ότι η χώρα αυτή δεν ευνοεί παρά μόνο τους δημοσίους υπαλλήλους (ούτε καν αυτούς βέβαια τώρα πια). Ο λόγος πάντως που με πείσμα προωθώ ένα εκ διαμέτρου αντίθετο προφίλ είναι ακριβώς γιατί το ένιωθα πάντα σαν απώτερο χρέος. Αρκετές stars, celebrities, μοντέλα, ηθοποιοί, και έντεχνα βλαχαδερά υπάρχουν. Είναι κάτι που έχει δυσκολέψει σε ασύλληπτο βαθμό τη ζωή μου, αλλά από την άλλη, την κάνει να έχει νόημα και μου δίνει αληθινούς φίλους και συμμάχους, όχι νεκρούς fans.

Move It: Τα τελευταία χρόνια, όλο και περισσότεροι ασχολούνται με μουσική και υποκριτική. Γιατί πιστεύεις πως συμβαίνει αυτό;

Μαρίνα: Δεν γνωρίζω γιατί μπορεί να συμβαίνει αυτό, πολλοί μπορεί να είναι οι λόγοι και οι απαντήσεις να ανάγονται στην επιστήμη της κοινωνιολογίας... Προσωπικά πάντως, θα ήθελα να βλέπω περισσότερους ηθοποιούς με προσωπικότητα κι όχι απλά εκτελεστικά όργανα ενός ρόλου ή ακόμα χειρότερα μίζερες - περιφερόμενες σαν βαμπίρ - σκιές στην Αθήνα, που προσπαθούν ν’αρπάξουν κάτι-οτιδήποτε, που τελοσπάντων θα βοηθήσει κάπως το βιογραφικό τους. Εννοείται πως όλ’αυτά είναι εν μέρει αιτιολογημένα δεδομένης της ανεργίας ή της έλλειψης επαγγελματισμού σε μια αγορά μικρή κι ανύπαρκτη ουσιαστικά όπου όλοι καλούνται να λειτουργούν με το ένστικτο του ντετέκτιβ, κι όχι τη συμμετοχή ενός ατζέντη, αλλά και πάλι μου φαίνεται κάπως όλη αυτή η κατάσταση. Σα να λείπει το star quality πως να σου πω.

 

«Θα ήθελα να βλέπω περισσότερους ηθοποιούς με προσωπικότητα κι όχι απλά εκτελεστικά όργανα ενός ρόλου ή
ακόμα χειρότερα μίζερες  - περιφερόμενες σαν βαμπίρ - σκιές στην Αθήνα»

 

Move It: Στη διαδρομή σου, έχεις περάσει από διάφορους χώρους και χώρες. Τι χρειάζεται κανείς για να είναι φρέσκος και επίκαιρος, για να αντέξει;

Μαρίνα: Μάλλον χρειάζεται πίστη στα κίνητρα που τον ωθούν να κάνει ό,τι κάνει. Κάποια πειθαρχία και σίγουρα διάθεση για μάθηση. Είναι σημαντικό να αφουγκράζεται κάποιος τι μπορεί να κρύβεται πίσω από διάφορες καταστάσεις, να έχει δηλαδή μια εσωτερική πυξίδα και να μην αναλώνεται σε ατέρμονα παιχνίδια φιλαρέσκειας και δημοσίων σχέσεων. Επίσης να προτιμά τους σωστούς συνεργάτες και να λέει και όχι, αυτό είναι κάτι που βοηθά, αλλά θα τον βοηθήσει μακροπρόθεσμα, οπότε μάλλον τελικά χρειάζεται και υπομονή.

Move It: Η εικόνα σου είναι - σε μεγάλο βαθμό - το επάγγελμά σου. Πώς διαχειρίζεσαι αυτό που νομίζουν οι άλλοι για σένα;

Μαρίνα: Να σου πω την αλήθεια, δε δίνω και πολύ βάση στο τι μπορεί να νομίσει κάποιος για μένα με βάση το επάγγελμά μου. Από τί ακριβώς να συμπεράνει εξάλλου; Από την πορεία μου ως φωτομοντέλο και τις 1000 εικόνες μου στο flickr; Από το θέατρο, την τηλεόραση; Εσύ τι συμπέρασμα θα έβγαζες; Πραγματικά μ’ενδιαφέρει να μάθω πώς μπορεί να με βλέπουν!

Move It: Με ποια κριτήρια κάνεις τις επαγγελματικές σου επιλογές, δεδομένης της φθοράς που φέρνει η έκθεση και η προβολή;

Μαρίνα: Πολλές επιλογές γίνονται κυνικά με το κριτήριο της επιβίωσης, γιατί ζω εντελώς ανεξάρτητη οικονομικά και μόνη μου από πολύ μικρή. Ως φωτομοντέλο και παρ’ ότι έχω κάνει άπειρες δουλειές το κριτήριο ήταν η ματιά του φωτογράφου κα το γενικότερο εικαστικό αποτέλεσμα. Από την άλλη, θεωρώ τον εαυτό μου εξαιρετικά τυχερό που μπορώ και σέβομαι τη δουλειά των λίγων σκηνοθετών που με έχουν επέλεξαν.

Move It: Μίλησέ μας για τα project που συμμετέχεις αυτήν την περίοδο. Πού θα σε δούμε;

Μαρίνα: Αυτή η περίοδος με βρίσκει λίγο Αθήνα και λίγο Λονδίνο. Με ενδιαφέρει αρκετά το τι μπορώ να κάνω και εκεί. Έχω τελειώσει την guest συμμετοχή μου σε μια Ολλανδική μεγάλου μήκους της Fleur Boonman, με τίτλο «Portable Life» και πρωταγωνιστή τον Rutger Hauer και περιμένω μαζί και με τον Φαίδωνα Γεωργίτση να προχωρήσει η θεατρική περιοδεία που ετοιμάζεται να σκηνοθετήσει για τα τέλη Μαρτίου στην Αυστραλία με θέμα τους «Βίους του Αισώπου». Επίσης να προσθέσουμε πως το Φεβρουάριο θα βρίσκομαι Λος Άντζελες για τα γυρίσματα της καινούριας μικρού μήκους του Hamlet Sarkissian, σκηνοθετη του ‘Camera Obscura’. Στο www.ladydust.com ανακοινώνονται όλα!

 

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

BOX OFFICE

Ταινία
4ημέρο
Tanweer
8848
Tanweer
7278
Tanweer
5733
Tanweer
5733
breathe, από την Spentzos breathe, από την Spentzos