Όσκαρ και Στοίχημα: Μυστικά για να πληρωθείτε!

Δημοσίευση: 25 Φεβ. 2012, 14:33

Στο στοίχημα ισχύει μια μεγάλη αλήθεια: Είναι πολύ πιθανό να σου κάτσει η καλή και να κερδίσεις με την πρώτη, παρά να ελπίζεις να τους τα παίρνεις μακροχρόνια. Από την άλλη, με συστηματικό διάβασμα και μετρημένο παίξιμο, μπορείς να βγάλεις ένα καλό χαρτζιλίκι. Στην περίπτωση των Όσκαρ που απονέμονται μια φορά τον χρόνο, θα ασχοληθούμε με την πρώτη περίπτωση και θα προσπαθήσουμε μέσα από τις προτάσεις που θα ακολουθήσουν από το MOVE IT (στο καθιερωμένο μας στοιχηματικό ραντεβού) να πάμε στο γκισέ του ταμείου και να πληρωθούμε.

Βέβαια, φέτος, υπάρχει μεγαλύτερη ρευστότητα σε σχέση με την προηγούμενη χρονιά, γεγονός μάλλον καλό διότι υπάρχουν υψηλότερες αποδόσεις σε αρκετές κατηγορίες. Υπάρχουν φυσικά και τα στανταράκια, τα οποία δεν αξίζει στοιχηματικά και βάσει απόδοσης να ασχοληθείς μαζί τους. Όπως η νίκη του Artist στην καλύτερη ταινία (1,10), του Κρίστοφερ Πλάμερ στον β’ ανδρικό (1,05) και της Οκτάβια Σπένσερ στον β’ γυναικείο (1,05). Νίκες που μόνο με θαύμα θα σπάσουν. Τα ίδια ισχύουν μεν και για τις κατηγορίες της σκηνοθεσίας (Αrtist 1,15), ξενόγλωσσου (A separation, 1,10) και κινούμενων σχεδίων (Rango, 1,10), μόνο που σε αυτές τις τρεις μπορούμε να εντοπίσουμε κάποιες πιθανές βόμβες που αν κάτσουν, θα πληρώσουν εξαιρετικά, τις οποίες όμως θα αναλύσουμε πιο κάτω.

Πάμε να εξετάσουμε μερικά λογικά πονταρίσματα, καθώς επειδή είναι πάγια τακτική των στοιχηματικών εταιρειών να μην προσφέρουν παρολί στο στοίχημα για το Όσκαρ, οπότε για ένα καλό κέρδος θα χρειαστούμε γερή μίζα.... Καταρχήν, η νίκη του Ζαν Ντιζαρντέν στον α’ ανδρικό (σε απόδοση που μπορείς να βρεις στο 1,70 από την Unibet, την μοναδική εταιρία που έχει κερδίσει 3 φορές το βραβείο της Καλύτερης Εταιρίας Στοιχημάτων από το eGaming Review, αντίστοιχο με το Όσκαρ Καλύτερης Ταινίας για τον χώρο!) μπορεί να μην θεωρείται απόλυτα σίγουρη λόγω της παρουσίας του Τζορτζ Κλούνεϊ με τους Descendants που έχουν επίσης ρεύμα μεταξύ των μελών της Ακαδημίας, αλλά για φαβορί –που είναι- η απόδοση του 1,70 είναι εξαιρετική. Μπορείς να την ταιριάξεις (αν το βρεις κάπου που να μπορείς να το παίξεις) με τα Οπτικά Εφέ, όπου το Rise of the planet of the apes είναι το μεγάλο φαβορί (μπορείς να το βρεις στο 1,40), αλλά και το μακιγιάζ όπου το Iron Lady ουσιαστικά δεν απειλείται και με το 1,25 που προσφέρεται, να φτάσεις σε έναν συνολικό συντελεστή 3,00 που δεν είναι για να αγοράσεις σπίτι, αλλά είναι decent για ένα καλό χατζιλίκι.

Πάμε παρακάτω: Όσο και αν η Βαϊόλα Ντέιβις πουσάρεται πολύ την τελευταία εβδομάδα με την ερμηνεία της στο The Help, το οποίο έχει αποκτήσει μια έντονη οσκαρική παραφιλολογία, δεν παύει η Μέριλ Στριπ με την απίστευτη ερμηνεία της σαν Μάργκαρετ Θάτσερ να αποτελεί το ουσιαστικό και λογικό φαβορί και θεωρούμε ότι πολύ δύσκολα η Ακαδημία θα την «παραμερίσει» για 14η φορά. Υπό αυτό το πρίσμα, πρόκειται μάλλον για ευκαιρία το 2,10 στο οποίο προσφέρεται η νίκη της. Αν μάλιστα την παντρέψεις (επαναλαμβάνω όπου το βρεις) με τα «σιγουράκια» στα σενάρια (Descendants στο διασκευασμένο στο 1,20 και Midnight in Paris στο πρωτότυπο στο 1,35) φτάνεις σε συντελεστή 3,4 επίσης αξιοπρεπή.

Βέβαια, υπάρχει και η περίπτωση του να εντείνεις το ρίσκο και να πας για περισσότερα με νίκες Ντιζαρντέν, Στριπ και Πιθήκων, τριάδα που πληρώνει 5 φορές τα χρήματά σου και είναι αυτή που θα παίξουμε και εμείς!

Ολοκληρώνουμε με τις εκπλήξεις. Όπως έχει δείξει πολλές φορές η Αμερικανική Ακαδημία, στην κατηγορία του ξενόγλωσσου είναι εντελώς απρόβλεπτη. Φυσικά πάντα υπήρχαν και υπάρχουν φαβορί: το ιρανικό φιλμ είναι ανώτερο όλων και δίκαια εμφανίζεται ως τέτοιο. Εμείς όμως θα σημειώσουμε να μην αγνοήσεις τις διασυνδέσεις της Ανιέσκα Χόλαντ στις ΗΠΑ, καθώς από το 1996 σκηνοθετεί εκεί, ενώ έχει κάνει πολλές δουλειές στα αμερικανικά τηλεοπτικά δίκτυα (με πρόσφατα δύο επεισόδια από το The Killing), ενώ το όνομά της έχει αναφερθεί αρκετά τελευταία στο οσκαρικό buzz. Και πληρώνει και 6,00!

Επίσης, με τι... καρδιά θα αγνοήσει η Ακαδημία την κατάθεση σινεφιλικής ψυχής του Μάρτιν Σκορσέζε με το Hugo; Ο Χαζαναβίτσιους έχει κάνει τρομερή δουλειά στο αριστουργηματικό The Artist, σύμφωνοι, αλλά μήπως μοιράζοντας τα δύο μεγάλα βραβεία (ταινίας, σκηνοθεσίας) περιγραφεί πιο δίκαια η φετινή επιλογή των Όσκαρ προς την κινηματογραφική νοσταλγία; Και μην ξεχνάτε ότι η νίκη του Σκορσέζε πληρώνει 6,00...

Mην ξεχνάτε, ότι το «κύμα» The Artist –αν σηκωθεί- είναι πολύ πιθανό να συμπαρασύρει και το πρωτότυπο σενάριο (με απόδοση στο 3,00), έτσι;

Τέλος, το επιθετικό χιούμορ του Rango δεν αποκλείεται να ξενίσει και να ενοχλήσει αρκετά από τα μέλη της Ακαδημίας (αν και η παρουσία του Τζόνι Ντεπ λογικά θα αποδειχθεί κατευναστική), αλλά έτσι, τιμής ένεκεν για το εξαιρετικό μουσικό του γούστο και το μερακλίδικο «ερασιτεχνικό» σκίτσο του και το μελό του, θα ποντάρουμε ένα δεκαρικάκι ευρώ στο 12,00 του Chico & Rita για το animation!

Προσοχή, οι εκπλήξεις δεν είναι λογικό να παιχθούν όλες μαζί, οι πιθανότητες δεν είναι με το μέρος τους. Μπορείτε να επιλέξετε όποια σας κάνει κλικ. Καταλήγοντας, ακολουθούν οι προτάσεις:

Λογικές τριάδες

Ζαν Ντιζαρντέν (Α’ Ανδρικό) 1,70  /  Rise of the planet of the apes (Οπτικά Εφέ) 1,40  /  The Iron Lady (Μακιγιάζ) 1,25 

Μέριλ Στριπ (Α’ Γυναικείο) 2,10  /  The descendants (Διασκευασμένο σενάριο) 1,20  /  Midnight in Paris (Πρωτότυπο σενάριο) 1,35

Τολμηρές τριάδες

Ζαν Ντιζαρντέν (Α’ Ανδρικό) 1,70  /  Μέριλ Στριπ (Α’ Γυναικείο) 2,10  /  Rise of the planet of the apes (Οπτικά Εφέ) 1,40

Μονά αποδεκτά

Ζαν Ντιζαρντέν (Α’ Ανδρικό) 1,70  

Μέριλ Στριπ (Α’ Γυναικείο) 2,10  

Πιθανές εκπλήξεις

Hugo (Σκηνοθεσία) 6,00  /  Ιn Darkness (Ξενόγλωσσο) 6,00  /  The Artist (Πρωτότυπο σενάριο) 3,00  /  Chico & Rita (Κινούμενα Σχέδια) 12,00

Απόστολος Κίτσος

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Rosario, από την Spentzos Rosario από την Spentzos