Budweiser VS "μεθυσμένου" Ντένζελ Ουάσιγκτον

H έμμεση -αλλά πολύ επιτυχημένη- διαφήμιση προιόντων και κυρίως ποτών, ακριβών αυτοκινήτων και gadget κατά τη διάρκεια μιας ταινίας, συνηθίζεται κατά κόρον κυρίως σε μεγάλες παραγωγές του Χόλυγουντ, αφού τα έξοδα είναι πολλά, οι εποχές δύσκολες και συν Αθηνά και χείρα κίνει, που λέγανε...
Αυτή τη φορά όμως, η Anheuser-Busch - της γνωστής μπύρας Budweiser- τα έβαλε με την Paramount Pictures, γιατί δεν σεβάστηκε την αρχή της εταιρίας ως «υπεύθυνης κατανάλωσης» στην τελευταία ταινία «Flight» του βραβευμένου με Όσκαρ Ρόμπερτ Ζεμέκις με πρωταγωνιστή τον Ντένζελ Ουάσιγκτον. Συγκεκριμένα, ο Ντένζελ υποδύεται έναν πιλότο που καταφέρει να προσγειώσει ένα αεροσκάφος με ξαφνική βλάβη, σώζοντας πολύ κόσμο και έτσι γίνεται ο 'ήρωας' των ΜΜΕ.
Όμως ό,τι λάμπει δεν είναι χρυσός και ο Ντένζελ έχει πρόβλημα με τον αλκοολισμό και αυτό εγείρει πολλά ερωτηματικά σχετικά με τις συνθήκες της βλάβης... Έτσι, ο Ουάσιγκτον καθ'όλη τη διάρκεια της πλοκής κατεβάζει αλκοόλια ακατάπαυστα και, ως συνήθως ανεύθυνα. Σε μια σκηνή, μάλιστα, ο ίδιος πιλοτάρει την ώρα που 'κατεβάζει' μια Bud. Και αυτή η σκηνή ήταν που άναψε φωτιές στην Budweiser, με αποτέλεσμα o Πρόεδρος της εταιρίας Ρόμπ Μακάρθι να εκδόσει την παρακάτω δήλωση: «Ποτέ δεν θα συγχωρούσαμε την κακή χρήση των προϊόντων μας, γιατί έχουμε μια μακρά πορεία στην προώθηση της υπεύθυνης κατανάλωσης αλκοόλ και την πρόληψη της οδήγησης υπό την επήρεια. Ζητήσαμε από το στούντιο να αφαιρέσει το σήμα της Budweiser στα τρέχοντα ψηφιακά αντίγραφα της ταινίας και σε όλες τις επόμενες εκδόσεις της ταινίας, συμπεριλαμβανομένων των DVD, On Demand, streaming και επιπλέον αντίγραφα δεν έχουν ακόμη κατανεμηθεί σε κινηματογράφους».
Την ίδια στιγμή, πληροφορίες φέρουν και την εταιρία διανομής της Stolichnaya στις ΗΠΑ, William Grant & Sons, να έχει 'τσινίσει' για τους ίδιους λόγους και να υποστηρίζει ότι δεν έδωσε ποτέ άδεια ούτε ρωτήθηκε για τη χρήση του προϊόντος από τους παραγωγούς. Ωστόσο νομικά δε μπορούν να κάνουν και πολλά, αφού δε μπορούν να απαγορεύσουν τη χρηση καθημερινών προϊόντων από την κινηματογραφική προβολή τους...
Eιρήνη Κατσαρά
ΣΧΟΛΙΑ
Εμφάνιση σχολίων