Τα διαφημιστικά σποτ στον τελικό του Super Bowl

Published: 6 Feb 2017, 18:10
Συντάκτης:

Το τηλεοπτικό κοινό που παρακολουθεί κάθε χρόνο τον τελικό του SuperBowl ξεπερνάει τα 100 εκατομμύρια, έτσι συνέβη και με τον εφετινό τελικό στο Χιούστον.

Κάθε εταιρεία που επιθυμούσε να διαφημίσει το προϊόν της στη διάρκεια του τελικού, θα έπρεπε να πληρώσει 5 εκατομμύρια ευρώ για 30 δευτερόλεπτα διαφημιστικού χρόνου.

Δείτε βίντεο με τα διαφημιστικά σποτ που προβλήθηκαν και στα οποία εμπλέκονται άνθρωποι του κινηματογράφου:

 

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

The book of Clarence

The book of Clarence

Θα το βρείτε: Cosmote TV

Σύνοψη: Κατά τη διάρκεια της επί γης παρουσίας του Ιησού, ο παραβατικός δίδυμος αδερφός...
1 ημέρα

BOX OFFICE

Ταινία
4ημέρο
breathe, από την Spentzos breathe, από την Spentzos