ΣΕΙΡΕΣ

"City on a hill" season 1: Δείχνει τα προσόντα του

Published: 1 Apr 2020, 16:31
Συντάκτης:

Σύνοψη: Στις αρχές του 1990, ο εισαγγελέας Γουάρντ συνεργάζεται με τον Τζάκι Ρορ, έναν διεφθαρμένο ντετέκτιβ του FBI, για να λύσουν μία υπόθεση που αφορά ληστείες χρηματαποστολών στην Βοστώνη. Καθώς η ιστορία εξελίσσεται και νέα στοιχεία έρχονται στην επιφάνεια, οι διαστάσεις που θα πάρει το ζήτημα θα υπονομεύσουν τελικά όλη την εγκληματικότητα της πόλης.

<a href="/en/multimedia-trailer/o-kevin-mpeikon-kai-spiti-toy-tromoy/62775">Ο Κέβιν Μπέικον και το σπίτι του τρόμου</a>ΣΧΕΤΙΚΑΟ Κέβιν Μπέικον και το σπίτι του τρόμου

Άποψη: Αν το σκηνικό της πρόσφατης σειράς του Showtime σας ακούγεται γνώριμο, τότε τα ονόματα των Μπεν Άφλεκ και Ματ Ντέιμον θα επιβεβαιώσουν τις υποψίες σας –και όχι τους φόβους σας γιατί αυτό θα ήταν άδικο. Το γνωστό δίδυμο ξεκινώντας από το “Good Will Hunting” δεν έχει σταματήσει να καταπιάνεται, με τον έναν ή με τον άλλον τρόπο, με την πόλη της Βοστώνης και τα παραφερνάλιά της.

Το “City on a Hill”, φαμπρικαρισμένο από την εταιρεία παραγωγής τους, ασχολείται με το δημοφιλές “Boston Miracle” που ξέπλυνε μεγάλο μέρος της πόλης από την εγκληματικότητα και ουσιαστικά θεμελιώνει επάνω του μία ιστορία που περιλαμβάνει δικηγόρους, κακοποιούς και φυσικά πληρωμένους αστυνομικούς.

Στα τυπικά, καθώς η παρανομία της Βοστώνης είναι status quo και τα πλοκάμια της απλώνονται παντού, η πλοκή τείνει να περιπλέκεται ανάμεσα σε δευτερεύοντες χαρακτήρες και παλαιότερες υποθέσεις ωστόσο οι σεναριογράφοι επαναφέρουν γρήγορα την κατάσταση κάθε φορά που το παρελθόν κινδυνεύει να σαμποτάρει το ίδιο το επεισόδιο. Έχοντας το μισό καστ θαμμένο κάτω από την γραφειοκρατία ενώ το άλλο μισό κρατάει χαμηλό προφίλ, η δράση έχει την ευκαιρία να κλιμακώνεται αργά και σταθερά. Σαφώς, όλη η σειρά έχει διαδικαστικό χαρακτήρα αλλά από την άλλη όλα έχουν να κάνουν με την παρατήρηση των χαρακτήρων και εκεί το “City on a Hill” δείχνει τα προσόντα του.

Λαμβάνοντας υπόψη ότι η τότε κοινωνία της ‘Bawstin’ παρήγαγε όλο το κλισέ σκηνικό που βλέπουμε τώρα στην κινηματογραφική οθόνη, οι χαρακτήρες είναι ομολογουμένως ανόμοιοι μεταξύ τους. Αρχής γενομένης με τον εισαγγελέα Γουάρντ (στον ρόλο ο Άλντις Χοτζ είναι απλά επιβλητικός), έναν άνθρωπο μόνο μέσα στην ιδιότητά του, η σειρά συντροφεύει κάθε χαρακτήρα με μία πειστική προσωπική ιστορία, αρνούμενη έτσι να τους δεχθεί απλά σαν πιόνια της ιστορίας. Στο ίδιο πλαίσιο, η προβληματική σχέση του Φράνκι (Τζόναθαν Τάκερ) με τον αδερφό του, Τζίμυ (Μαρκ Ο’Μπράιαν) στηρίζεται και σε καλές ερμηνείες αλλά και σε δυνατό σενάριο εν γένει.

Οι παραπάνω καλογραμμένοι χαρακτήρες, βέβαια, κάνουν από την αρχή χώρο για τον πραγματικό σταρ της σειράς, τον επικρατέστερο της αγέλης, τον Κέβιν Μπέικον. Ο Αμερικανός ηθοποιός διαλύει τα πάντα στο πέρασμά του και σαν διεφθαρμένος μπάτσος αδιαφορεί για την θρασύτητά του. Με ένα αμήχανο μουστάκι -που μας πήρε κάποια επεισόδια να το συνηθίσουμε- πιάνει το νόημα του ρόλου γρήγορα και μέχρι το season finale έχουμε την εξαιρετική περίπτωση ενός κραυγαλέα αντιπαθή χαρακτήρα που παραδόξως γίνεται απόλυτα συμπαθής. Θαυμάζουμε την ικανότητα του να ξεγλιστρά από παντού χωρίς συνέπειες, ήτοι την ικανότητά του για επιβίωση και εάν ήταν οι κοινωνικές συμβάσεις που παραμόρφωσαν τον χαρακτήρα του, τότε σίγουρα παραδεχόμαστε την στάση του απέναντί τους.

Συνολικά, το “City on a Hill” δεν είναι το “The Departed” όμως τα καλά του στοιχεία αξίζουν προσοχή και σίγουρα ευθύνονται για τον δεύτερο κύκλο της σειράς που θα κυκλοφορήσει μέσα στο 2020.

7 / 10

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

BOX OFFICE

Ταινία
4ημέρο
breathe, από την Spentzos breathe, από την Spentzos