Mπορεί σε απόλυτους αριθμούς να μην εντυπωσιάζει, αλλά αν σκεφτεί κανείς ότι πρόκειται για ένα αθλητικό docudrama που διηγείται την ιστορία μιας συγκεκριμένης ομάδας (στην περίπτωσή μας, της ΑΕΚ),τα νούμερα του "1968" του Τάσου Μπουλμέτη είναι πραγματικά καλά και φυσικά του εξασφάλισαν την πρωτιά στο ελληνικό box-office για το τετραήμερο 25-28/1/18, παρά το συμπαθές άνοιγμα του "Maze Runner: The death cure" και κυρίως το γεγονός της μικρής πτώσης (18%) του οσκαρικού "Darkest Hour" στην δεύτερη εβδομάδα προβολής του.
Ένα άλλο γερό οσκαρικό φαβορί, το "Three billboards outside Ebbing Missouri", αδικήθηκε ξεκάθαρα από τους πειραματισμούς της εταιρείας διανομής, η οποία από τις 2 (!) αίθουσες της πρώτης εβδομάδας, το άνοιξε στις 25, με αποτέλεσμα ναι μεν να καταγράψει άνοδο 120% σε απόλυτα νούμερα, αλλά οι μέσοι όροι να είναι μέτριοι και οι αίθουσες να μην παρουσιάζουν την εικόνα που θα άξιζε σε αυτό το σπουδαίο φιλμ, το οποίο πάντως έχει μέλλον μπροστά του.
Κάτι τέτοιο δυστυχώς δεν μπορούμε να ισχυριστούμε για δύο εξαιρετικά μεν φιλμ, τα οποία άνοιξαν σχεδόν απελπιστικά: το "I, Tonya" έκοψε μόλις 2500 εισιτήρια συνολικά σε 8 αίθουσες, ενώ το "The disaster artist" 1840 σε 5 κινηματογράφους...
Την δουλίτσα του εξακολουθεί να την κάνει το "Den of thieves" που ικανοποιεί την δίψα για τους λάτρεις της κλασσικής no-brain περιπέτειας, καθώς με πτώση 25% (και σε λιγότερες μάλιστα αίθουσες), ξεπέρασε τους 30.000 θεατές πανελλαδικά σε 10 ημέρες προβολής. Μεγαλύτερη πτώση κατέγραψε το "The commuter", το οποίο όμως βαδίζει στην 3η εβδομάδα προβολής του και πλησιάζει τα 80.000 εισιτήρια (νούμερο απόλυτα ικανοποιητικό), ενώ το επίσης οσκαρικό "The post" ,σημείωσε 45% πτώση στην 3η εβδομάδα προβολής του, αγγίζοντας όμως ήδη τους 130.000 πανελλαδικά. Ίσως οι προβλέψεις να το ήθελαν υψηλότερα...
Α.Κ.
Πήρε Κύπελλο και στο box-office
διανομής
4ημέρου
στην Αθήνα
στην Ελλάδα
διανομής
4ημέρου
στην Αθήνα
στην Ελλάδα