Aπόλυτα αναμενόμενα, το "Phantom Thread" δεν συνάντησε ουσιαστική αντίσταση για να κατακτήσει την κορυφή στο ελληνικό box-office όσον αφορά στο τετραήμερο 1-4/2/18, αν και τα εισιτήρια που έκοψε δύσκολα μπορεις να τα χαρακτηρίσεις εντυπωσιακά, δεδομένου και του hype που συνοδεύει το φιλμ σαν το τελευταίο στην καριέρα του Ντάνιελ Ντέι Λιούις.
Από τις υπόλοιπες νέες τανίες της εβδομάδας, το "Mark Felt" ξεκίνησε όπως αναμενόταν μέτρια (όταν ήδη υπάρχει μια ταινία στην οποία πρωταγωνιστεί ο Λίαμ Νίσον, έστ και αν πρόκειται για διαφορετικό genre), όπως επίσης και το "Early Man" που δεν είχε την απήχηση που του άξιζε, μιας και δεν πρόκειται για "καθαρόαιμο" παιδικό.
To "1968" του Τάσου Μπουλμέτη, παρά τους οπαδικούς φραγμούς για ορισμένους στενόμυαλους, συνεχίζει ικανοποιητικά την πορεία του με σχεδόν 75.000 θεατές σε 10 ημέρες προβολής, ενώ το "Three Billboards Outside Ebbing, Missouri" συνεχίζει να διανέμεται με αλλοπρόσαλλη τακτική ανοίγοντας σε ακόμη περισσότερες αίθουσες (44 από 25) σε σχέση με την προηγούμενη εβδομάδα, δίχως τα αντίστοιχα αποτελέσματα, αν και η πορεία που διαγράφει δεν είναι κακή.
Το "Darkest Hour" συνέχισε με μια λογική πτώση 55% στην 3η εβδομάδα προβολής του ξεπερνώντας ωστόσο τα 85.000 εισιτήρια πανελλαδικά σε 18 ημέρες προβολής, ενώ το "The Post" με τον ρυθμό που πέφτει, οριακά θα ξεπεράσει (αν συμβεί) τους 160.000 θεατές.
Α.Κ.
Έραψε κοστούμι
διανομής
4ημέρου
στην Αθήνα
στην Ελλάδα
διανομής
4ημέρου
στην Αθήνα
στην Ελλάδα