Στα σύνορα μεταξύ Αμερικής και Μεξικού, στην Αριζόνα ο Jim, βετεράνος του Βιετνάμ και κτηματίας, περνάει δύσκολες ώρες. Η αγαπημένη του σύζυγος μόλις απεβίωσε και η τράπεζα ετοιμάζεται να κατάσχει την περιούσια του. Η αδιάφορη ζωή του, διαταράσσεται ακόμα περισσότερο από την άφιξη δύο παράνομων μεταναστών που θέλουν να περάσουν τα σύνορα διαμέσου της γης του. Πρόκειται  για μία  μητέρα με τον νεαρό γιο της, οι οποίοι θέλουν απεγνωσμένα να διαφύγουν από ένα σκληρό καρτέλ. Μετά από μια συμπλοκή η μητέρα πέφτει νεκρή και ο Jim μένει μόνος με το παιδί. Οι δύο τους θα πρέπει να διαφύγουν όχι μόνο από τους αδίστακτους μαφιόζους αλλά και από την αστυνομία.

Άλλη μία φασόν περιπέτεια με τον Λίαμ Νίσον σε ρόλο σκληρού action hero (εδώ και μια 12ετία τώρα), αλλά με λόγο, αιτία και υψηλό αίσθημα συνείδησης για τις πράξεις του. 

Εδώ όμως το "κακό" παράγινε σε μια εντελώς βαρετή συρραφή στερεοτυπικών κλισέ ανάλογων περιπετειών του είδους, με τον 69χρονο Ιρλανδό αυτή την φορά με διαφορετική δικαιολογία για να αντιμετωπίσει τους κακούς (όχι ότι την έχει ανάγκη) και βεβαίως να το διεκπεραιώνει στο ρελαντί. 

Στο ρελαντί κυλά και αυτό το εντελώς flat -σαν ένα τζιν με ξεθυμασμένο τόνικ- φιλμ, όπου διάφοροι μαφιόζοι Μεξικανοί, πρώην πεζοναύτες Αμερικανοί και ο Λίαμ παίζουν φάπες και κλωτσιές για λόγους που δεν καταλαβαίνουμε, ένας μικρός Μεξικανός (εντελώς άκυρο το παιδί που τον υποδύεται) στην μέση να προσπαθεί να προφυλαχθεί για λόγους που δεν εξηγούνται, η Κάθριν Ουίνικ να υποκρίνεται την κόρη του Νίσον που προσπαθεί να τον επαναφέρει στον ειρηνικό δρόμο, αλλά με έναν ρόλο κούφιο.

Μια ταινία που υπογράφει ο Ρόμπερτ Λόρενζ, βοηθός σκηνοθέτη του Κλιντ Ίστγουντ στα "Mystic River", "Million Dollar Baby", "American Sniper" και μόνιμος συνεργάτης του, στην δεύτερη ταινία του, μετά το συμπαθές "Trouble with the curve". Ο οποίος όμως εδώ αποτυγχάνει και στο συναίσθημα και στην πλοκή και στο ξύλο, με λίγα λόγια δεν γνωρίζει προς τα που να οδηγήσει το φιλμ του και σε ποιες καταστάσεις να εστιάσει, ώστε να βοηθήσει και τον πρωταγωνιστή του να σταθεί πιο στέρεα και να νοιαστούμε για όσα του συμβαίνουν.

Μισό το κρίμα σε αυτόν, άλλο μισό και τον Νίσον βέβαια, που συχνά πυκνά διαλέγει τέτοια άχρωμα και άγευστα σενάρια που ανακυκλώνουν μικρά και μεγάλα στερεότυπα, ώστε στο τέλος, είτε βλέπεις το Marksman, είτε το Honest Thief, είτε το Cold Pursuit, είναι το ίδιο και το αυτό. Και τελικά δεν διασκεδάζεις κιόλας. Και σίγουρα ένα και δύο χασμουρητά δεν θα τα γλυτώσεις. 

Πρώτη δημοσίευση: 1 Ιουλίου 2021, 19:52
Ενημέρωση: 8 Ιουλίου 2021, 03:54
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Συντάκτης: 
Τίτλος:
The marksman
Σκηνοθεσία: 
Χώρα: 
Έτος: 
Διάρκεια: 
108
Εταιρία διανομής: 
Release: 
1 Ιουλίου 2021

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ