Σύνοψη: Η Φαμπιάν είναι μια σταρ. Περιβάλλεται από ανθρώπους που την αγαπούν και τη θαυμάζουν. Όταν εκδίδει τα απομνημονεύματα της, η κόρη της έρχεται στο Παρίσι από τη Νέα Υόρκη με τον άντρα της και το παιδί τους. Η επανένωση μητέρας και κόρης θα φέρει στο φως αλήθειες, θα τις αναγκάσει να κλείσουν παλιούς λογαριασμούς και να εκδηλώσουν τα συναισθήματα που τις κατακλύζουν.

Άποψη: H Xιροκάζου Κορε-Έντα εξαργυρώνει την φήμη που απέκτησε με τους "Κλέφτες Καταστημάτων" και επιχειρεί για πρώτη φορά να σκηνοθετήσει ταινία μακριά από την ασφάλεια της Ιαπωνικής καθημερινής πραγματικότητας. 

Για να επιπλεύσει καταρχήν στα μάλλον αχαρτογράφητα για τον ίδιο νερά, επιλέγει μια πολύ πιο εγκεφαλική προσέγγιση, με τη οποία αρκετές φορές καταφέρει να κρύψει την αδυναμία του (ή την μη σιγουριά και αποφασιστικότητά του) να χειριστεί την διαφορετική μενταλιτέ και τους κώδικες επικοινωνίας και έκφρασης της γαλλικής νοοτροπίας. 

Το αποτέλεσμα είναι να αδυνατίζει η αμεσότητα και η καυστικότητα με την οποία προσέγγιζε τα κοινωνικά ζητήματα που έθιγε στις προηγούμενες εξαιρετικές ταινίες του, ενώ δείχνει να μην μπορεί να τιθασεύσει το μπρίο των δύο πρωταγωνιστριών του (διακοσμητικός ο ρόλος του Ίθαν Χοκ), έτσι ώστε το φιλμ οδηγείται περισσότερο σε μια σκερτσόζα ντραμεντί σαν αυτές του Γούντι Άλεν, χωρίς όμως σε καμία περίπτωση να επωφελείται από το πνεύμα και την μοναδική δεξιότητα σε αυτό το είδος σινεμά που διαθέτει σε αφθονία ο ΝεοΥορκέζος δημιουργός, αλλά και να παραμένει μέχρι το τελος σε μια ευθεία τονική γραμμή απόχρωσης συναισθημάτων. Συγκροτημένη, αλλά μάλλον τεμπέλικη. 

Πρώτη δημοσίευση: 16 Ιαν. 2020, 17:30
Ενημέρωση: 23 Ιαν. 2020, 05:10
Συντάκτης: 
Τίτλος:
Η αλήθεια (La verite)
Είδος: 
Έτος: 
Διάρκεια: 
106
Εταιρία διανομής: 
Release: 
16 Ιανουαρίου 2020

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

imaginary, από την Spentzos imaginary, από την Spentzos