Σύνοψη: Ένας πενηντάχρονος συνταξιούχος δολοφόνος, ο Χένρι Μπρόγκαν (Γουίλ Σμιθ), καταδιώκεται από τον εξίσου θανάσιμο εικοσιτετράχρονο κλώνο του. Ο Χένρι, μαζί με τους αδίστακτους συναδέλφους του, Ντάνι και Μπάρον, βρίσκονται κυνηγημένοι καθώς διασχίζουν την υφήλιο αναζητώντας την αλήθεια. Αυτό που ανακαλύπτουν θα αναγκάσει το Χένρι να βρεθεί αντιμέτωπος με τους ανθρώπους που εμπιστευόταν και να αποφασίσει ποιανού η ζωή αξίζει περισσότερο – η δική του ή του κλώνου του;
Άποψη: O Aνγκ Λι παραμένει εντυπωσιασμένος από τις δυνατότητες κινηματογράφησης που του προσφέρει η νέα τεχνολογία και εμείς παραμένουμε στο χασμουρητό, διότι παραμελεί όλα τα άλλα. Στο "Gemini Man" (μια ιδέα σχεδόν 20 ετών που είχε παραμείνει στα ράφια λόγω της αδυναμίας των εφέ τότε να παρουσιάσουν κάτι επαρκές), το μόνο που παρουσιάζει κάποιο ενδιαφέρον είναι ο κλώνος του Ουίλ Σμιθ που παίζει κλωτσομπουνίδια μαζί του και σίγουρα έχει την πλάκα του να βλέπεις έναν Fresh Prince Of Bel Air κόντρα στον τωρινό 50άρη σταρ.
Από εκεί και πέρα το απόλυτο χασμουρητό όπως προανέφερα, το οποίο εντείνει και η άτονη ερμηνεία του πρωταγωνιστή της ταινίας, ενώ η πρόσφατη ψύχωση του Ανγκ Λι να κινηματογραφεί με 120 καρέ το δευτερόλεπτο (αντί των 24) προσδίδει μια σχεδόν καρτουνίστικη υφή στις σκηνές δράσης που καταντά μάλλον κουραστκή για τον αμφιβληστροειδή (και ξεφεύγουν και κάποια αναπόφευκτα χαχανητά), για να μην αναφερθούμε στον ορυμαγδό των κλισέ από τον οποίο ούτε ο Κλάιβ Όουεν και η Μαίρη Ελίζαμπεθ Ουίνστεντ μπορούν να ορθώσουν ατομική υπόσταση και να ακουστούν.
ΣΧΟΛΙΑ
Εμφάνιση σχολίων