Σύνοψη: Στο προσεχές μέλλον δεν υπάρχει ιδιωτική ζωή ή ανωνυμία. Όλες οι προσωπικές στιγμές καταγράφονται και το έγκλημα φθίνει. Στην απόπειρα του να ρίξει φως σε μια σειρά από φόνους, ο αστυνομικός Σαλ Φρίλαντ (Κλάιβ Όουεν) πέφτει πάνω σε μια νεαρή γυναίκα (Αμάντα Σέιφριντ), η οποία δεν έχει κανένα ψηφιακό αποτύπωμα και άρα είναι αόρατη στο σύστημα. Η μυστηριώδης γυναίκα γνωστή ως The Girl, δεν έχει ταυτότητα, ιστορία ή οποιοδήποτε αρχείο. Ο Σαλ πρέπει να την εντοπίσει πριν γίνει ο ίδιος το επόμενο θύμα.

Άποψη: Πολύ δύσκολα ο Άντριου Νίκολ θα φτάσει ξανά τα σκηνοθετικά επίπεδα του "Gattaca" και την σεναριακή εμβέλεια του "Truman Show". Ο Αυστραλός δημιουργός δεν στερείται ποτέ έμπνευσης και σχεδόν πάντα οι βασικές ιδέες που σκαρφίζεται, έχουν ενδιαφέρον και σε ιντριγκάρουν να ξεκινήσεις να παρακολουθείς το φιλμ. Αν θα το ολοκληρώσεις με την ίδια έξαψη, είναι ένα στοίχημα που συνήθως χάνει ο Νίκολ. Έστω και αν το "Anon" δεν συγκαταλέεται μεν στις πατάτες τύπου The Host & In Time, αλλά η αποτελεσματικότητά του κουμπώνει κάπου ενδιάμεσα (βλέπε Lord Of War). Ανάμικτα συναισθήματα, πως το λένε.

Έχουμε να κάνουμε με ένα χάι-τεκ αστυνομικό θρίλερ λοιπόν, σε μια κοινωνία όπου οι αστυνομικοί γνωρίζουν τα πάντα για τους εγκληματίες πριν καν διαπράξουν την αξιόποινη πράξη. Ώσπου μια "τρομοκράτης" χακάρει μητρώα ανθρώπινων μνημών. Μια εξαιρετική ευκαιρία λοιπόν για τον Νίκολ να μιλήσει για το φλέγον (ειδικά τον τελευταίο καιρό) θέμα της ιδιωτικότητας και του απορρήτου των προσωπικών δεδομένων. 

Ας πούμε ότι στο πρώτο μισό τα καταφέρνει, χωρίς να έχει ξεδιπλωθεί το αστυνομικό μυστήριο ακόμη, με τα ατμοσφαιρικά και καλοφωτογραφημένα πλάνα του και τους εμφανίσιμους πρωταγωνιστές του. Όλα αυτά πριν αρχισουν οι επιτηδευμένες πολυπλοκότητες, εναλλάξ με επαναλαμβανόμενες ευκολίες που οδηγούν σε ομόκεντρους κύκλους οπτικής αυτοϊκανοποίησης από τους οποίους σίγουρα δεν σε βοηθούν ο ασυνήθιστα συγκρατημένος εκφραστικά Όουεν και η miscast Σάιφριντ, να ξεφύγεις. 

Δημοσίευση: 3 Μαΐου 2018, 10:08
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ Knives Out - Στα μαχαίρια - 5 Δεκεμβρίου στους κινηματογράφους από τη Σπέντζος
Τίτλος:
Anon (Το τέλος της ανωνυμίας)
Σκηνοθεσία: 
Χώρα: 
Έτος: 
Διάρκεια: 
100
Εταιρία διανομής: 
Release: 
3 Μαϊου 2018
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

BOX OFFICE

Ταινία
4ημέρο
Feelgood
54986
Spentzos
26000
Tulip
11298
Odeon
8400