Μηδενιστικό και ισοπεδωτικό
Είναι ξεκάθαρο ότι ο Γαβράς ενδιαφέρεται ιδιαίτερα για μειονοτικές ομάδες, δράσεις και συμπεριφορές (Justice-"cross") και έχει ένα φετίχ με τους κοκκινομάλληδες (ΜΙΑ-"born free"). Επίσης, δικαιολογεί μια μεσσιανικού τύπου εξέγερση που δε θα αφήσει τίποτα όρθιο όταν η ισότητα είναι το ζητούμενο. Όλα αυτά σε συνδυασμό με μηδενιστική καφρίλα, βία όλων των δυνατών αποχρώσεων και τελειωμένο σενάριο καταλήγουν στον ορισμό του εξοργιστικά απάλευτου, αν και σίγουρα αξέχαστου.
Υπάρχουν ελάχιστα αλλά πραγματικά ανέλπιστα και ξεκαρδιστικά σουρεάλ εύρηματα (το κοκκινομάλλικο κοριτσάκι που αναίτια εμφανίζεται στις σκηνές στο ξενοδοχείο), η παρουσία του Κασέλ να ισοπεδώνει τα πάντα έχει το ενδιαφέρον της, αλλά το μοναδικό σημείο που πραγματικά λειτουργεί το ταλέντο του δημιουργού της είναι στις σκηνές κλεισίματος της απόδρασης.
Παναγιώτης Ευσταθιάδης
ΣΧΟΛΙΑ
Εμφάνιση σχολίων