Θεσσαλονίκη 14: "Θεία χάρη" - REVIEW

ΘΕΙΑ ΧΑΡΗ
Κρίση.. κινηματογραφική
Η οικονομική κρίση ευθύνεται για το κλείσιμο μίας μικρής βιοτεχνίας υφασμάτων και παρακολουθούμε την Adele μαζί με τις υπόλοιπες γυναίκες της οικογένειας να παλεύουν για την επιβίωση και για το να συμβιβάσουν τις προσωπικές τους φιλοδοξίες με τη δύσκολη συγκυρία της εποχής.

Περιγράφεται ο τρόπος με τον οποίο ο καθένας επιστρατεύει διάφορες μορφές άμυνας προκειμένου να επιβιώσει εν μέσω δύσκολων οικονομικών συνθηκών. Ο ερωτισμός σκοτώνεται με ταχύτητα αντιστρόφως ανάλογη των χρημάτων που χάνονται, αλλά και αναγεννιέται με κάθε δυνατό τρόπο, ενώ παράλληλα το φλερτ με τη θρησκεία είναι έντονο, παραπέμποντας σε αρχετυπικά μεσογειακά μονοπάτια, στα οποία μας ξεναγεί ο φακός με αίσθηση ροής, λουσμένος στο φως.
Όμως, παρά τις προθέσεις του για εμβάθυνση και μετάδοση μηνύματος αισιοδοξίας σχετικά με την κρίση και αν και για να μπεις στον κόσμο του έχεις την ευχαρίστηση να παραμερίσεις τα φύλλα μερικών δέντρων φορτωμένων με καρπούς, κάπου το φιλμ απλώνεται παραπάνω απ' ο,τι αντέχει κανείς και η θεματική υπεραναλύεται, στοχεύοντας στο διανοητικό παρά στο συναισθηματικό επίπεδο και χάνοντας την επαφή, τελικά με το θεατή.
Προβάλλεται: Κυριακή 2/11, 17.00, Τζον Κασσαβέτης. Δευτέρα 3/11, 12.45, Φρίντα Λιάππα.
4,5 / 10
Εύη Αβδελίδου
ΣΧΟΛΙΑ
Εμφάνιση σχολίων