European Media

Ετοιμάζεται το sequel του "Tron: Legacy"

Δημοσίευση: 7 Δεκ. 2012, 20:34

To πήρε απόφαση η Disney και ξεκίνησε να επισπεύδει τις διαδικασίες για να μπει σε τροχιά το sequel του "Tron: Legacy"!

Εκεί που η μόνη εξέλιξη αφορούσε στον Νταβίντ Ντι Τζίλο για την θέση του σεναριογράφου, o νέος διευθυντής της Disney, Άλαν Χομ, προσέλαβε και τον Τζέσε Βίγκουτοβ για την σεναριακή διαμόρφωση, ενώ στις προθέσεις του είναι φυσικά να "κλειδώσει" το πρωταγωνιστικό τρίο των Τζεφ -The Dude- Μπρίτζες, Ολίβια Ουάιλντ, Γκάρετ Χέντλουντ, αλλά και να αναβαθμίσει τον Κίλιαν Μέρφι (ΕΤΣΙ) στον ρόλο του κακού.

Μαζί επίσης και τον σκηνοθέτη Τζόζεφ Κοζίνσκι (που στο οπτικό κομμάτι τα πήγε εξαιρετικά), ο οποίος αυτόν τον καιρό ολοκληρώνει τα γυρίσματα του "Oblivion", με Τομ Κρουζ, Mόργκαν Φρίμαν, Όλγα Κιριλένκο, Αντρέα Ρίζμπορο.

Μακάρι να πείσουν και τους Daft Punk για το soundtrack...

Το θέμα είναι ότι το θέμα έχει μπει σε μια σειρά και ανυπομονούμε!

Α.Κ.

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

BOX OFFICE

Ταινία
4ημέρο
Tanweer
33511
Feelgood
10189
Spentzos
9246
Spentzos
5905
72 ΩΡΕΣ ΠΡΟΘΕΣΜΙΑ | PRESSURE, από την Spentzos 72 ΩΡΕΣ ΠΡΟΘΕΣΜΙΑ | PRESSURE, από την Spentzos