Το Netflix βαζει φρένο στην εξτραβαγκάνζα

Δημοσίευση: 12 Ιουλίου 2019, 10:16
Συντάκτης:

Σε νέα ανακοίνωση σχετικά με προηγούμενες δηλώσεις του προχώρησε ο υπεύθυνος περιεχομένου του Netflix, Ted Sarantos, ο οποίος στις αρχές του προηγούμενου μήνα σε μία συνάντηση με αρμόδιους συνεργάτες της πλατφόρμας για σειρές και ταινίες, δήλωσε ότι η πολιτική τους αλλάζει και εφεξής θα πρέπει να είναι περισσότεροι επιλεκτικοί στις παραγωγές τους. Σύμφωνα με πληροφορίες, ο Sarantos έφερε ως παράδειγμα την πρόσφατη ταινία παραγωγής Netflix “Triple Frontier” με πρωταγωνιστές τους Μπεν Άφλεκ, Όσκαρ Άιζακ, Τσάρλι Χάναμ και Πέδρο Πασκαλ και σκηνοθέτη τον Τζ. Σ. Τσάντορ, η οποία κόστισε 115 εκατομμύρια δολάρια. Για την στιγμιαία υποτίμηση της ταινίας έσπευσε να συμπληρώσει ότι : «Είμαστε πολύ υπερήφανοι για το “Triple Frontier”, μία από τις πλέον επιτυχημένες παραγωγές μας την οποία παρακολούθησαν 63 εκατομμύρια λογαριασμοί από τον Μάρτιο. Ανυπομονούμε για μελλοντικές συνεργασίες με τους πρωταγωνιστές, παραγωγούς και φυσικά τον σεναριογράφο και σκηνοθέτη Τζ. Σ. Τσάντορ».

<a href="/home-cinema-streaming/damsel/69658">Damsel</a>ΣΧΕΤΙΚΑDamsel

Παρά την επιτυχία της ταινίας, ωστόσο, είναι γεγονός ότι το “Triple Frontier” και οι μεγάλες δαπάνες του (αναλογικά υψηλότερες από αυτές που θα ξόδευε ένα στούντιο του Χόλυγουντ) στάθηκαν αφορμή για την αλλαγή πολιτικής από την πλευρά της πλατφόρμας. Μελλοντικά, το πράσινο φως θα δίνεται στο πρωτότυπο περιεχόμενο που αναμένεται να τραβήξει περισσότερο κοινό και όχι στις παραγωγές οι οποίες προορίζονται για καλές κριτικές ή για βραβεία.

Εκπρόσωπος του Netflix αρνήθηκε να μπει σε λεπτομέρειες σχετικά με τις μετρήσεις που γίνονται, αλλά δήλωσε ότι : «το κόστος είναι ένα μέσο για την μέτρηση της επιτυχίας αλλά πάντα υπάρχει περιθώριο βελτίωσης». Συμπλήρωσε δε, ότι δεν έχει γίνει καμία αλλαγή στην χρηματοδότηση για τις παραγωγές, ούτε στην επιλογή του περιεχομένου ή στον τρόπο με τον οποίον δίνεται έγκριση.

Εδώ να υπενθυμίσουμε ότι στο παρελθόν τον Netflix είδε μερικές από τις πιο ακριβές παραγωγές του να χάνονται στον βούρκο του θεάματος όπως το περιβόητο “The Get Down” του Μπαζ Λούρμαν για το οποίο τα 120 εκατομμύρια για έναν κύκλο και μόνο πήγαν στράφι αφού η σειρά δεν μπόρεσε να πείσει κανέναν αλλά και το περιπετειώδες “Marco Polo” που προσέφερε ανάλογες απογοητεύσεις με ακόμα μεγαλύτερο κόστος στα 200 εκατομμύρια δολάρια.

Σε εξαιρετικές περιπτώσεις η μεγάλη επένδυση αποδίδει, ειδικά όταν ένα μεγάλο μέρος του κοινού αγκαλιάζει μία σειρά ή ταινία, όπως έγινε με το “The Crown” (10 εκατομμύρια ανά επεισόδιο) αλλά και το “Bright” με τον Γουίλ Σμιθ (90 εκατομμύρια) αλλά δεν συμβαίνει πάντα αυτό. Προς το παρόν, περιμένουμε να δούμε την εξέλιξη του πολύ αναμενόμενου “The Irishman” του Σκορσέζε καθώς ο προϋπολογισμός του εκτινάχθηκε στα 150 εκατομμύρια δολάρια.

tags: 

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Damsel

Damsel

Θα το βρείτε: Netflix

Σύνοψη: Η γλυκιά κόρη ενός βασιλιά ετοιμάζεται για προξενιό με πλούσια φαμίλια για να...
21 hours

BOX OFFICE

Ταινία
4ημέρο
Tanweer
43250
Film Group
13175
Tanweer
12142
Tanweer
4254
Tanweer
2372
Baghead, από την Spentzos Baghead, από την Spentzos