Θα το βρείτε: Cosmote TV

Σύνοψη: Μόλις ανακαλύπτεται το ακρωτηριασμένο πτώμα ενός κοριτσιού, δύο ανταγωνιστικοί ντετέκτιβ ενώνουν τις δυνάμεις τους για να βρουν τον δολοφόνο.

Τα πράγματα περιπλέκονται όταν ένας πληροφοριοδότης επιμένει πως γνωρίζει τον δράστη.

Άποψη: Κορεάτικο remake γαλλικής αστυνομικής ταινίας, το The Beast ακολουθεί τον δικό του δρόμο στο σινεμά είδους και ασχέτως αν δεν του βγαίνει απόλυτα, τουλάχιστον διαφοροποιείται και εν τέλει δημιουργεί μια ριζικά διαφορετική ταινία.

Το 36 Quai des Orfevres, όπως ονομαζόταν η γαλλική ταινία του 2004, από την διεύθυνση της παρισινής αστυνομίας, βασιζόταν σε πραγματικά γεγονότα που συνέβησαν στην Γαλλία στα 80s και γι’αυτό ο πρώην αστυνομικός Olivier Marcal αποφάσισε να κάνει μια ταινία για την υπόθεση επιλέγοντας δύο γνωστούς και ταλαντούχους ηθοποιούς, τον Daniel Auteuil και τον Gerard Depardieu και επιλέγοντας να αντιμετωπίσει την υπόθεση με έναν συνδυασμό παραδοσιακού γαλλικού αστυνομικού δράματος και Michael Mann.

Το 2019 η υπόθεση μεταφέρεται στην Νότια Κορέα από τον Lee Jung-ho, με τον τίτλο The Beast, καθώς Θηρίο αποκαλεί ο αστυνομικός το αντίπαλο δέος, ακολουθώντας όμως μια αρκετά διαφορετική υφολογική και αφηγηματική διαδρομή.

Μια ανήλικη κοπέλα εξαφανίζεται, μέχρι να αποκαλυφτεί το πτώμα της και έτσι να έχουμε πλέον μια δολοφονία προς διαλεύκανση. Την δολοφονία θα αναλάβουν να λύσουν δύο χρόνια αντίπαλοι ντετέκτιβ που τώρα καλούνται να βάλουν στην άκρη ό,τι τους χωρίζει. Και ενώ στο πρώτο μισό φαίνεται όλα να παίρνουν τη θέση τους, έχοντας και κάποιον ύποπτο, όλα αλλάζουν με τον πληροφοριοδότη αλλά και με την γενικότερη τροπή των εξελίξεων.

Σε αντίθεση με την γαλλική ταινία που εστιάζει περισσότερο στις ανθρώπινες σχέσεις και λιγότερο στην εξωτερική δράση με σκηνές αθρωποκυνηγητού να είναι περιορισμένες, στην νοτιοκορεάτικη ταινία η αναλογία είναι αντίθετη, με αρκετή δράση που τονώνει τον ρυθμό της ταινίας και λιγότερη έμφαση στις δυναμικές των σχέσεων.

Αυτό ωστόσο έχει ως αποτέλεσμα να μένουν πιο σκοτεινές και πιο μυστήριες οι σχέσεις μεταξύ των ηρώων, με εμφανείς επιρροές από το νουάρ, με την αισθητική του οποίου εμποτίζεται η ταινία. Σκούρα χρώματα, πολλές νυχτερινές σκηνές και άνθρωποι μοχθηροί αλλά και ανεξήγητοι συνθέτουν το παζλ της ταινίας.

Το αρνητικό βέβαια σε αυτό είναι ότι στην γαλλική ταινία ένιωθες πιο κοντά σου τους ήρωες και ήσουν με τον έναν ή τον άλλο αστυνομικό, βάσει της προσωπικής συμπάθειας, κάτι το οποίο πρέπει να κάνει το σινεμά, να καλλιεργεί την ενσυναίσθηση και να προκαλεί αισθήματα για τους ήρωες, ενώ στο The Beast, χωρίς οι ήρωες να είναι αδιάφοροι, είναι όμως πιο απόμακροι από τον θεατή.

Ενδιαφέρουσα ωστόσο προσέγγιση πάνω σε ένα θέμα που έχουμε ήδη δει στον κινηματογράφο, με άλλο τρόπο. Αυτή τη φορά πιο σκοτεινό, ανά στιγμές πιο σκληρό, σαν αστυνομικό νέο-νουάρ παρά αστυνομικό δράμα με λίγο ρομάντζο, όπως ήταν το γαλλικό φιλμ, και με ένα πολύ ωραίο πρωταγωνιστικό ντουέτο, τους ταλαντούχους, Lee Sung-min και Yoo Jae-myung.

Πρώτη δημοσίευση: 3 Μαΐου 2021, 13:13
Ενημέρωση: 3 Μαΐου 2021, 14:06
Τίτλος:
The beast
Σκηνοθεσία: 
Χώρα: 
Έτος: 
Διάρκεια: 
131
Εταιρία διανομής: 
Πλατφόρμα Streaming: 

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

imaginary, από την Spentzos imaginary, από την Spentzos