Η Μίντι Κάλινγκ ξέρει από πρώτο χέρι πώς είναι να είσαι γυναίκα σε ανδροκρατούμενο χώρους: σε αυτόν της κωμωδίας και πιο συγκεκριμένα στο δωμάτιο των σεναριογράφων τηλεοπτικών σειρών και talk shows. Μόλις στα 19 της χρόνια βρέθηκε να κάνει πρακτική στο Late Night with Conan O'Brien, στη συνέχεια έκανε stand-up εμφανίσεις, ενώ στα 24 της έγινε η μόνη γυναίκα στην ομάδα των συγγραφέων του αμερικάνικου The Office, στο οποίο εμφανίστηκε ως ηθοποιός και εκτέλεσε και χρέη σκηνοθέτη.

Έχοντας γράψει αρκετά χιλιόμετρα μπροστά και πίσω από την κάμερα, αποφάσισε να μεταφέρει τις εμπειρίες της από τα παρασκήνια στο σενάριο του Late Night, το οποίο είναι το πρώτο της για τον κινηματογράφο. Σε αυτό παρακολουθούμε τον χαρακτήρα της Katherine Newbury (Έμμα Τόμσον), η οποία είναι μια σιδηρά - και φορτωμένη Emmy - κυρία των αμερικάνικων νυχτερινών talk shows, της οποίας η εκπομπή μετράει περίπου τρεις δεκαετίες, αλλά εδώ και κάποια χρόνια δεν φαίνεται να έχει την ίδια απήχηση στο κοινό. 

Σε μια προσπάθεια να μην χάσει την εκπομπή μέσα από τα χέρια της, αποφασίζει μετά τη συμβουλή του παραγωγού της (ένας απολαυστικός Ντένις Ο'Χέιρ) να προσλάβει επιτέλους μια γυναίκα στην ομάδα των σεναριογράφων, οι οποίοι είναι όλοι λευκοί άντρες, κι έτσι εμφανίζεται η Molly Patel (Κάλινκ), η οποία εκτός από γυναίκα είναι και ινδικής καταγωγής, κερδίζοντας έτσι extra πόντους στο diversity score! 

Από το σημείο αυτό και μετά, το Late Night μοιάζει με μια εκδοχή του The Devil Wears Prada, μεταφερμένη στον κόσμο των talk shows και εμπλουτισμένη με πιο σύγχρονους προβληματισμούς, όπως η ισότητα και oi φυλετικές διακρίσεις στον χώρο εργασίας, η αντίληψη του κόσμου για τις επιτυχημένες γυναίκες και το τίμημα του να είσαι μία από αυτές, χωρίς όμως να χάνει λεπτό την γενικότερη ανάλαφρη διάθεση και το χιούμορ του.

Φυσικά, το όπλο της Κάλινγκ και της Νίσα Γκανάτρα (Transparent), που βρίσκεται πίσω από την κάμερα, είναι η Έμμα Τόμσον, η οποία είναι προφανώς τόσο φανταστική και φυσική μέσα στα power suits και τον αέρα του αφεντικού που απολύει κόσμο χωρίς να ανοιγοκλείσει καν βλέφαρο, που μιλάμε για ξεκάθαρο one-woman show. Είναι να απορείς ειλικρινά γιατί κάποιος δεν της έχει δώσει ήδη το δικό της talk shοw!

Μπορεί σε αρκετά σημεία να καταφεύγει σε ορισμένα κλισέ του είδους, όμως εδώ είναι ευπρόσδεκτα και παρότι το τέλος μοιάζει με διαφήμιση για την πολυφωνία στους εργασιακούς χώρους, οι καλές προθέσεις και το καλοδουλεμένο σενάριο της Κάλινγκ σε συνδυασμό με την σαρωτική Τόμσον έχουν ως αποτέλεσμα μια αξιομνημόνευτη κωμωδία που μπορεί να μην αναποδογυρίζει τους κανόνες τους είδους, αλλά έχει τη μεταδοτική αισιοδοξία και feel-good σφραγίδα της Κάλινγκ που χρειάζεσαι ένα απόγευμα Κυριακής, ακόμα κι αν δεν το ξέρεις!

Δημοσίευση: 17 Σεπτεμβρίου 2019, 21:02
Συντάκτης: 
Τίτλος:
Late night
Είδος: 
Σκηνοθεσία: 
Χώρα: 
Έτος: 
Διάρκεια: 
102
Εταιρία διανομής: 
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ