Σύνοψη: Ο Henry παντρεύεται την, κατά αρκετά χρόνια μικρότερή του, Elizabeth και την ξεναγεί στο σπίτι του. Στην απλόχερη πολυτέλεια που προσφέρει στην όμορφη σύζυγό του, με εκθαμβωτικά κοσμήματα, ρούχα και διάφορες υπηρεσίες, της δηλώνει ότι τα πάντα στην έπαυλη είναι δικά της - εκτός από ένα δωμάτιο που απαγορεύεται να εισέλθει. Είναι θέμα χρόνου η περιέργεια να κατακλύσει την νέα και αφελή, η οποία δράττεται της ευκαιρίας κατά την απουσία του άντρα της και ανακαλύπτει την τρομακτική αλήθεια. Οι συνέπειες της ανυπακοής της είναι αναπόφευκτες, αφού η Elizabeth εξερευνά περισσότερα από αυτά που μπορεί να διαχειριστεί.
Άποψη: Ο δημιουργός Sebastian Gutierrez (Electra Luxx, Girl walks into a bar), παραθέτει μια ιστορία επιστημονικής φαντασίας διαφορετική από αυτές που έχουμε συνηθίσει. Κυριαρχεί ατμόσφαιρα μυστηρίου, με ανέκφραστα πρόσωπα, ύφος διφορούμενο και σιωπηλά πλάνα που χτίζουν το θρίλερ, το οποίο συνολικά δεν απογοητεύει. Η σκηνοθεσία χωρίς να παρουσιάζει ιδιαίτερο ενδιαφέρον, διαθέτει κάποια στοιχεία που εντείνουν την προσοχή του θεατή, και ορίζουν ως προϋπόθεση την οξυμμένη παρατηρητικότητα και τη δυνατή μνήμη. Κεντρική ιδέα είναι η χρήση της τεχνητής νοημοσύνης σε συνδυασμό με την κλωνοποίηση-κλασσικό θέμα σε σενάρια επιστημονικής φαντασίας.
Οι ερμηνείες είναι καλές, δομημένες από ένα καστ ηθοποιών (Abbey Lee, Ciarán Hinds, Carla Gugino ) που είναι αναγνωρίσιμοι στο κοινό με βασικά αξιοπρεπή χαρακτηριστικά. Μεταφερόμαστε σε ένα υπερπροστατευτικό περιβάλλον, παραδομένο στην διαρκή αναθεώρηση των θεμελιωδών αρχών ενός πρωτοφανούς ηθικού και αξιακού σύμπαντος. Μια διαστρεβλωμένη εκδοχή πραγματικότητας με χαρακτήρες εγκλωβισμένους στις αναμνήσεις του παρελθόντος, με αναπάντεχα ερωτηματικά που παραμένουν αναλλοίωτα στο πέρας του χρόνου. Παρότι η γραμμή του σεναρίου ξεκινάει δυναμικά με μια σαφή εξελικτική πορεία μυστηρίου, σύντομα προδίδεται από άστοχες επαναλήψεις και αναμασήματα, που οδηγούν σε πλήξη και σε μια όχι και τόσο γοητευτική ένδειξη επιπολαιότητας. Δημιουργεί την προσδοκία στον θεατή με την ύπαρξη κατάλληλης αισθητικής, αλλά φαίνεται να απορυθμίζεται από τη μέση της ταινίας και ύστερα.
Tζίνα Κουβαρά
ΣΧΟΛΙΑ
Εμφάνιση σχολίων