The Greatest Movie Ever Sold

Το ντοκιμαντέρ ακολουθεί τον δημιουργό του καθώς εκείνος προσπαθεί να βρει σπόνσορες για μια ταινία με θέμα την τοποθέτηση προϊόντων.
The Greatest Movie Ever Sold

Θέαμα και κατανάλωση

Του Μιχάλη Κωνσταντέλλη

Ο συνήθης ύποπτος στο χώρο του σατιρικού ντοκιμαντέρ Μόργκαν Σπέρλοκ, ο άνθρωπος πίσω από το Super Size Me/2004 (που αυτήν την περίοδο παρεπιπτόντως έχει διχάσει με την απόφαση να σκηνοθετήσει ένα popumentary για τους One Direction aka το boyband που συνέθεσε ο Σάιμον Κάουελ από τα περσίμια του αμερικανικού x factor) στο τελευταίο καλό του ντοκιμαντέρ - πριν το μέτριο Mansome/2012 - αποκαλύπτει και σατιρίζει τον τρόπο που λειτουργεί το corporate μάρκετινγκ στο χώρο του κινηματογράφου και του θεάματος γενικότερα. 

Έτσι χρησιμοποιεί τον εαυτό του ως περίπτωση μελέτης αποπειρώμενος να φτιάξει μια ταινία για τo λεγόμενο product placement και να την πουλήσει σε επίδοξους υποστηρικτές. Και μπορεί η περσόνα και το μπλα μπλα του Σπέρλοκ ενίοτε να κουράζουν, αλλά θα αποζημιωθείτε από αυτήν την κοντινή ματιά στους μηχανισμούς και την καταναλωτική ψυχολογία πίσω από τη βιομηχανία της σόουμπιζ. Μοιάζει με αποτύπωση του σύγχρονου σχεδίου κατασκευής διαφημιστικών trend καθώς σήμερα κυριολεκτικά βομβαρδιζόμαστε από τόσα μηνύματα πώλησης που η ανακλαστική αναγνώριση των brands μας έχει γίνει δεύτερη φύση.

Ενδιαφέρον θέμα, γκουερίλα εκτέλεση και έξυπνη σάτιρα από τον αμφιλεγόμενο Σπέρλοκ που ξέρει να αυτοσαρκάζεται, γνωρίζει πολύ καλά πώς να πουλήσει τον εαυτό του και στην πορεία φανερώνει μια δυο αλήθειες για το πώς το σύγχρονο mainstream κοινό έχει καταλήξει σάκος του διαφημιστικού μποξ...

Δημοσίευση: 29 Δεκ. 2012, 16:13
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Τίτλος:
The Greatest Movie Ever Sold (The Greatest Movie Ever Sold)
Σκηνοθεσία: 
Χώρα: 
Έτος: 
Διάρκεια: 
90
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

BOX OFFICE

Ταινία
4ημέρο
Tulip
12029
Feelgood
9042
Tanweer
3463