Αυθεντικότητα
Κι αν στο Λονδίνο, η dubstep κουλτούρα έχει ποτίσει το mainstream, ως κατεξοχήν μουσική έκφραση του μεταμοντέρνου αστικού τοπίου, στη χώρα μας, ακόμα περιορίζεται σε τολμηρούς και ρομαντικούς promoters. Αυτό βέβαια είναι και ένα θέμα, που θίγει το ντοκιμαντέρ, καθώς η ανάπτυξη της σκηνής (μιας από τις ελάχιστες που παρουσιάζει αυθεντικότητα στη σημερινή εποχή), δεν πλασάρεται με μαρκετίστικους όρους από τη μουσική βιομηχανία (ή ό,τι απέμεινε από αυτήν), ούτε φυσικά έχει την ανάγκη εκτιμητών και image makers.
Αντίθετα, όπως σε όλες τις έως τώρα μουσικές υπο-κουλτούρες, έχει προκύψει σχεδόν αυθόρμητα ως φόρμα και ως lifestyle (όπως για παράδειγμα το punk) και συγκεντρώνει οπαδούς από πολλά ήδη υπάρχοντα μουσικά genres σε κάθε γωνιά του πλανήτη από το Λονδίνο στο Τόκιο και το Ρίο ντε Τζανέιρο. Όλα τα παραπάνω γίνονται φανερά από τον τρόπο με τον οποίο αναφέρονται σ’ αυτήν μερικά από τα μεγαλύτερα ονόματά της: Skream, Benga, Kode 9, καθώς και η Mary Ann Hobbs του Radio 1.
Μιχάλης Κωνσταντέλλης
ΣΧΟΛΙΑ
Εμφάνιση σχολίων