European Media

Γιατί Ντάρεν, γιατί!

Published: 7 Nov 2011, 17:04

Οσοι έχετε ακούσει τη συνεργασία με τίτλο "Lulu" των Metallica με τον Lou Reed και δεν έχετε ακόμα αποφασίσει να παρατήσετε τη μάταιη ζωή μας, είστε ήρωες! Καθίστε όμως καλά καλά, να μάθετε και αυτό:

Ο Ντάρεν Αρονόσφκι δέχτηκε να γυρίσει το βίντεο για το "Iced honey" πρώτου σινγκλ από τον ανεκδιήγητο δίσκο! Και για να μην παρεξηγηθούμε, γουστάρουμε Metallica, τιμούμε τον γερό Lou, αλλά ο δίσκος είναι καταστροφή!

Οπως και να 'χει, ο Λαρς Ούρλιχ, είπε πως "ζει το 'όνειρο", καθώς ο Ντάρεν είναι ο αγαπημένος του σκηνοθέτης.

Το βίντεο γυρίζεται στο λιμάνι του Σαν Φρανσίσκο και ο νεοϋορκέζος δημιουργός έφερε μαζί του και τον Matthew Libatique, μόνιμο κινηματογραφιστή του...

Είμαστε σίγουροι για το καλό αποτέλεσμα, αλλά χάθηκαν τόσες και τόσες σπουδαίες μπάντες εκεί έξω;

Γιάννης Λυμπέρης

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

BOX OFFICE

Ταινία
4ημέρο
72 ΩΡΕΣ ΠΡΟΘΕΣΜΙΑ | PRESSURE, από την Spentzos 72 ΩΡΕΣ ΠΡΟΘΕΣΜΙΑ | PRESSURE, από την Spentzos