To 1/4 των θεατών της Barbie είχαν να πάνε σινεμά πριν τον Covid

Published: 13 Aug 2023, 02:51
Συντάκτης:

Η Barbie, είτε άρεσε είτε δεν άρεσε, αποτελεί αναμφίβολα ένα κινηματογραφικό φαινόμενο, με τις εισπράξεις της να ξεπερνούν το ένα δις δολάρια παγκοσμίως, καθιστώντάς την την πιο επιτυχημένη ταινία από σκηνοθέτρια και μια από τις πιο επιτυχημένες ταινίες της μετά-Covid εποχής. Η επιτυχία της ταινίας αποκαλύπτεται και από μια πρόσφατη έρευνα που πραγματοποίησε το The Quorum.

<a href="/en/nea/i-rosia-ypostirizei-oti-barbie-kai-oppenheimer-den-antapokrinontai-stis-axies-tis-horas/68706">Η Ρωσία υποστηρίζει ότι "Barbie" και "Oppenheimer" δεν ανταποκρίνονται στις αξίες της χώρας</a>ΣΧΕΤΙΚΑΗ Ρωσία υποστηρίζει ότι "Barbie" και "Oppenheimer" δεν ανταποκρίνονται στις αξίες της χώρας

Σύμφωνα με αυτή, το 11% όσων παρακολούθησαν την Barbie στο σινεμά, δεν είχε ξαναδεί ταινία σε κινηματογραφική αίθουσα από τότε που ξεκίνησε η πανδημία. Ένα επιπλέον 11% των θεατών δεν θυμάται πότε είδε τελευταία φορά ταινία στο σινεμά και ποια ήταν αυτή. Η τελευταία ομάδα ανθρώπων προφανώς έχει πολύ καιρό να πάει σινεμά για να μην θυμάται, ίσως αρκετό καιρό πριν την πανδημία. Αυτό σημαίνει ότι το 22% των θεατών της Barbie, δηλαδή περίπου το ¼ πείστηκαν να βγουν από το σπίτι τους και την οικιακή απόλαυση ταινιών και να πάνε σε αίθουσα χάρη στην κούκλα της Mattel και την εκδοχή της Gerwig. Η έρευνα βασίστηκε σε Αμερικανούς που πήγαν να δουν την προβολή τις πρώτες τρεις εβδομάδες προβολής.

Στην ερώτηση «Πόσο συχνά βλέπετε ταινία στο σινεμά», το 46% απάντησε Συνεχώς, το 32% απάντησε Που και που, με το υπόλοιπο 22% να απαντά ότι δεν ξαναείδε ταινία από τον Covid και μετά ή ότι δεν θυμάται από πότε έχει να πάει. Αυτά τα ποσοστά σε εισπράξεις σημαίνουν το εξής: από τα 500 εκατομμύρια δολάρια εισπράξεις που έκανε η ταινία στην Αμερική (μιας και η έρευνα πραγματοποιήθηκε σε Αμερικανούς), τα 110 εκατομμύρια δολάρια προέκυψαν από ανθρώπους που πείστηκαν είτε από το εξωφρενικό marketing της ταινίας είτε για άλλους λόγους να πάνε σινεμά. Σε αριθμούς θεατών, αν θέσουμε ως μέσο όρο τιμής εισιτηρίου στις ΗΠΑ τα 11 δολάρια, τότε σχεδόν δέκα εκατομμύρια Αμερικανοί ανήκουν σε αυτή την κατηγορία.

Ακόμα πιο σημαντικό εύρημα της έρευνας του Quorum είναι ότι το 40% των θεατών είχε θετική εμπειρία με την προβολή της Barbie και ότι πλέον θα ήθελε να επιστρέφει πιο συχνά στις αίθουσες. Από την άλλη βέβαια υπάρχει ένα ποσοστό της τάξης του 46% που θεωρεί ότι τα κινηματογραφικά εισιτήρια είναι αρκετά ακριβά ώστε να μην μπορούν να πάνε τακτικά σινεμά, και ένα 15% που το ότι πήγε στην Barbie ήταν μια επιλογή «μια και έξω», που μπορεί να μην επαναληφθεί, τουλάχιστον σύντομα.

Το σινεμά είναι σε μια περίοδο σημαδιακή. Ταυτόχρονα με την επιτυχία της Barbie, αλλά και του Οπενχάιμερ, οι ηθοποιοί και οι σεναριογράφοι στην Αμερική είναι σε απεργία. Αυτό έχει οδηγήσει στην μετάθεση των ημερομηνιών προβολής προς τα πίσω. Υπάρχουν ωστόσο ταινίες που θα τις δούμε μέσα στους επόμενους μήνες και είναι πολυαναμενόμενες, όπως του Scorsese τον Οκτώβριο ή το Dune 2 του Villeneuve τον Νοέμβριο, αλλά και τον νέο Εξορκιστή τον Οκτώβριο. Τώρα που το σινεμά επιστρέφει στους προ Covid ρυθμούς του, καλό θα ήταν να συνεχιστεί αυτή η πορεία και η Barbie να μην αποτελεί εξαίρεση.

tags: 

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

The book of Clarence

The book of Clarence

Θα το βρείτε: Cosmote TV

Σύνοψη: Κατά τη διάρκεια της επί γης παρουσίας του Ιησού, ο παραβατικός δίδυμος αδερφός...
2 ημέρες

BOX OFFICE

Ταινία
4ημέρο
breathe, από την Spentzos breathe, από την Spentzos