European Media

Re-Animator

Δημοσίευση: 20 Νοε. 2012, 12:57

Tαινία θρύλος! Δυο λέξεις φτάνουν για αυτό το cult διαμάντι.

Xθες ήταν η 6η φορά που το παρακολουθώ, και η πρώτη σε μεγάλη οθόνη. Δεν θα σχολιάσω ερμηνείες, σενάριο, σκηνοθεσία κ.τ.λ. Δε χρειάζεται.

Aπλά θα πω ότι όσες φορές κι αν ακούσω το soundtrack της ταινίας μου δημιουργείται η αίσθηση ότι επακολουθεί τρόμος! Φοβερή μουσική.

Eυχαριστώ πολύ το MOVE IT για τη δυνατότητα που μου έδωσε να το παρακολουθήσω στα πλαίσια του Πανοράματος Ευρωπαϊκού Κινηματογράφου!

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

BOX OFFICE

Ταινία
4ημέρο
Tanweer
33511
Feelgood
10189
Spentzos
9246
Spentzos
5905
72 ΩΡΕΣ ΠΡΟΘΕΣΜΙΑ | PRESSURE, από την Spentzos 72 ΩΡΕΣ ΠΡΟΘΕΣΜΙΑ | PRESSURE, από την Spentzos