Έρευνα: Η επόμενη ημέρα της ελληνικής διανομής

Έρευνα: Η επόμενη ημέρα της ελληνικής διανομής
Δημοσίευση: 6 Μαΐου 2020, 19:08
Συντάκτης:

Από τα μέσα Ιουνίου (αν όλα συνεχιστούν ομαλά και δεν υπάρχει έξαρση κρουσμάτων) θα ξεκινήσει η ένταξη της κινηματογραφικής δραστηριότητας σε μια ομαλή κανονικότητα, στην χώρα μας. Τότε έχει οριοθετηθεί η έναρξη των θερινών κινηματογράφων, με τους (απαραίτητα) αυστηρούς περιορισμούς προστασίας που έχουν ανακοινωθεί, οι οποίοι με την σειρά τους θα δημουργήσουν προβλήματα επιβίωσης στις αίθουσες.

ΣΧΕΤΙΚΑΣτις ΗΠΑ νοικιάζεις ένα σινεμά με τους φίλους σου

Τα ανέλυσαν οι ίδιοι οι αιθουσάρχες στο πρώτο μέρος της μεγάλης έρευνας του MOVE IT για την επόμενη ημέρας του κινηματογραφικού γίγνεσθαι στην χώρα μας.

Ένα κομμάτι της έυρυθμης λειτουργίας των σινεμά είναι ασφαλώς και οι επιλογές που θα έχουν αναφορικά με τις ταινίες που καλούνται να προβάλουν, τη στιγμή που η παραγωγή νέων φιλμ έχει διακοπεί παγκοσμίως και μεγάλα και μικρά στούντιο αντιμετωπίζουν παρόμοια δυσεπίλεπτα προβλήματα. 

Τον λόγο σήμερα δίνουμε στις εταιρείες διανομής που θα διαχειριστούν αυτό το κομμάτι εντός των συνόρων και η ανταπόκριση υπήρξε σε γενικές γραμμές μεγάλη. Κάποιοι μεγάλοι διανομείς του χώρου αρνήθηκαν (ευγενέστατα) να εκφραστούν προς το παρόν, προτιμώντας την «επίπονη παύση» αναμένοντας να αξιολογήσουν τα δεδομένα (Tulip, Odeon), κάποιες άλλες αδιαφόρησαν έστω και να απαντήσουν στο κάλεσμά μας (Village, Tanweer), υπήρξαν ωστόσο αρκετοί που είπαν πολλά και πολύ ενδιαφέροντα:

 

Η One from the Heart, όπως οι περισσότεροι, κάνει σενάρια για την επόμενη μέρα, για το καλοκαίρι αλλά και για το φθινόπωρο/χειμώνα που έρχεται και μας ανησυχεί ακόμα πιο πολύ. Η αναβολή των μεγάλων Φεστιβάλ (με πρώτες σε βαρύτητα τις Κάννες) που είναι απαραίτητα για τις μικρές καλλιτεχνικές ταινίες ώστε να δημιουργηθεί το απαραίτητο buzz και να ξεχωρίσουν είναι ένα άλλο σημαντικό πρόβλημα για τις εταιρείες διανομής του μεγέθους μας που ποντάρουν στις ανακαλύψεις.

Για την ώρα ελπίζουμε ότι θα ανοίξουν τα θερινά τον Ιούνιο, έστω με περιορισμούς, και ότι θα μπορέσουμε να βγάλουμε μέσα στο καλοκαίρι τουλάχιστον δύο ταινίες, η πρώτη είναι η ταινία ΜΙΑ ΝΥΧΤΑ ΜΑΓΙΚΗ του Κριστόφ Ονορέ που ήταν να βγει τέλος Μαρτίου και η άλλη είναι μία επανέκδοση. Φυσικά, για να τα καταφέρουμε θα χρειαστούμε και τη στήριξη των αιθουσών.

Σε αυτή την πρωτόγνωρη περίσταση πιστεύουμε ότι διανομείς και αιθουσάρχες είναι ανάγκη να συνεργαστούν πιο ουσιαστικά για το καλό όλων, με μια καμπάνια προσέλκυσης και ενημέρωσης του κοινού, για τα μέτρα που θα παρθούν από κάθε κινηματογράφο με συνέπεια, αλλά και για το πρόγραμμα που θα προσφέρουν. Εργαζόμαστε όλοι, πιστεύουμε, προς αυτή την κατεύθυνση και ελπίζουμε ότι θα μπορούμε σύντομα να επικοινωνήσουμε τις δράσεις μας.

Μια πρώτη πρωτοβουλία της One from the Heart είναι μια μικρή έρευνα κοινού που έτρεξε την προηγούμενη εβδομάδα στο διαδίκτυο με στόχο να μιλήσουν οι θεατές για να μας πουν πώς αισθάνονται και τι προσδοκούν από τις αίθουσες. Η ανταπόκριση ήταν πολύ μεγάλη και σε λίγες μέρες θα έχουμε τα αποτελέσματα που ελπίζουμε να φανούν χρήσιμα σε όλους τους επαγγελματίες.

Τα μέτρα που θα πρέπει να παρθούν από το κράτος έχουν ήδη σταλεί στα σχετικά υπουργεία από την ΕΔΙΚΤΕ, ανάμεσα σε αυτά η απαλλαγή από την προκαταβολή φόρου, η απαλλαγή από την καταβολή τέλους επιτηδεύματος, η μείωση του ΦΠΑ στα εισιτήρια, η καταπολέμηση –επιτέλους- της πειρατείας, αλλά και η ένταξη και των διανομέων κινηματογραφικών ταινιών στα μέτρα στήριξης του Υπουργείου Πολιτισμού.

Θα θέλαμε να προσθέσουμε εδώ ότι η προτροπή του Υπουργείου Πολιτισμού για προσφορά δωρεάν περιεχομένου στο διαδίκτυο από επιχορηγούμενους οργανισμούς, μπορεί βραχυπρόθεσμα να είχε μια χρησιμότητα, αλλά πλέον πρέπει να αναθεωρηθεί γιατί θα βλάψει μακροπρόθεσμα τους κινηματογράφους, τα θέατρα και άλλες επιχειρήσεις του θεάματος, δημιουργώντας έναν πληθωρισμό και μια αίσθηση στον κόσμο ότι το πολιτιστικό προϊόν είναι δωρεάν.

Η επόμενη μέρα δεν θα είναι εύκολη, ωστόσο θα ξεχωρίσουν όσοι συν-εργαστούν σκληρά, σκεφτούν διαφορετικά απ’ ότι μέχρι πρότινος (που έτσι κι αλλιώς υπήρχε κρίση στον χώρο) και διαμορφώσουν πρόγραμμα και δράσεις, ώστε να προσφέρουν στο κοινό μια συνολική κινηματογραφική συλλογική εμπειρία, ώστε να εντάξει το «πάω σινεμά» ξανά ψηλά στις προτιμήσεις του. Αυτό δεν θα γίνει από τη μία μέρα στην άλλη, αλλά με επιμονή και πολύ δουλειά είναι εφικτό να έχουμε καλά αποτελέσματα τον επόμενο χρόνο.

#ΘΑ_ΠΑΜΕ_ΣΙΝΕΜΑ

Λευτέρης Αδαμίδης – Σοφία Αγγελίδου – One from the Heart

 

Μετά το κλείσιμο των κινηματογράφων αποφασίσαμε να κυκλοφορήσουμε των ΦΥΛΑΚΑ σε διαδικτυακό on demand μέσω του Vimeo. Η ταινία βγήκε 05 Μαρτίου και δεν πήγε καλά, ήταν φανερό ο κόσμος απέφυγε τα συνοικιακά σινεμά εκείνες τις μέρες. Νομίζουμε ήταν ένα σωστό βήμα να δώσουμε την δυνατότητα στο θεατή να δει την ταινία με ασφάλεια στο σπίτι του με όσα συνέβησαν και υπήρξε μια μικρή ανταπόκριση σε αυτό το εγχείρημα. Στη συνέχεια ανεβάσαμε και παλαιότερες ταινίες μας on demand και τώρα είναι εύκολα διαθέσιμες μέσω τις ιστοσελίδα μας.

Όσον αφορά την επόμενη μέρα, ο στόχος μας το καλοκαίρι είναι να κυκλοφορήσουμε τις ταινίες μας που αναβλήθηκαν χωρίς όμως να έχουμε προσδοκίες για τα εισιτήρια. Είναι πολύ αβέβαια τα πράγματα. Θα δούμε πρώτα πως κινείται η αγορά και αν οι θερινές αίθουσες με τις οποίες συνεργαζόμαστε μας το ζητήσουν τότε θα κυκλοφορήσουμε τις ταινίες του καλοκαιριού που είχαμε αρχικά προγραμματίσει. 

Σχετικά με μέτρα που μπορεί να πάρει η κυβέρνηση για μας, πιστεύω το πιο σωστό είναι να στηρίξει τις αίθουσες - χειμερινές και θερινές - που παλεύουν να επιβιώσουν με το ενοίκιο, το ρεύμα, κλπ. Εμείς οι διανομείς έχουμε και τα υπόλοιπα παράθυρα εκμετάλλευσης μιας ταινίας και από εκεί μπορούμε να κρατηθούμε για ένα διάστημα. Αν όμως τα θερινά σινεμά δεν πάνε καλά επειδή ο κόσμος φοβάται ή αν δεν ανοίξουν και καθόλου λόγω δεύτερου κύματος κρουσμάτων τότε θα βρεθούμε σε πολύ δύσκολη θέση. Ευχόμαστε στο καλύτερο όμως για όλους.

Σπύρος Δαμιανάκης – Neo Films

 

Για το καλοκαίρι, είχαμε προγραμματίσει από τον Φεβρουάριο, μετά το φεστιβάλ του Βερολίνου, 14 ταινίες και 3 επανεκδόσεις. Τελικά, δεν γνωρίζουμε πόσες από αυτές, θα μας επιτρέψουν οι συνθήκες, να κυκλοφορήσουμε.

Με την διπλή ιδιότητα, σαν διανομείς ταινιών και σαν αιθουσάρχες, ζητάμε τα τελευταία χρόνια, να επανεξεταστεί το θέμα των Δημοτικών Τελών. Δεν γίνεται ένα θέατρο, ένας κινηματογράφος, ένα σουπερμάρκετ, ένα σουβλατζίδικο και ένα συνεργείο αυτοκινήτων, να πληρώνουν  οριζόντια τα ίδια τέλη, με βάση τα τετραγωνικά, όταν όλοι γνωρίζουμε πόσα τετραγωνικά χρειάζεται ένας κινηματογράφος. Και σε κάθε περίπτωση, δεν παράγουμε σκουπίδια. Παράγουμε πολιτισμό.

Το θέμα του ΦΠΑ, είναι επίσης γνωστό και έχει μπει σε πολλούς υπουργούς και πολλές κυβερνήσεις. Ο πολιτισμός έχει 6% ΦΠΑ, αλλά ο κινηματογράφος 24% . Γνωρίζει ο θεατής ότι σε κάθε εισιτήριο, το 1,50 ευρώ είναι ΦΠΑ ;  Σε περίπτωση μείωσης του ΦΠΑ, μπορεί να μπει και ένας ειδικός φόρος (π.χ. 4-6%) υπέρ του ελληνικού σινεμά, που θα μπορούσαν να το μοιραστούν οι παραγωγοί, οι διανομείς και οι αιθουσάρχες, όλοι δηλαδή οι εμπλεκόμενοι στην προώθηση ενός εθνικού προιόντος.

Αυτά και αρκετά άλλα, είναι για εμάς αυτονόητα και διαχρονικά.

Τώρα σε ότι αφορά την σημερινή (;) συγκυρία. Είναι δυνατόν να αποφασίσουν μέσα σε μία νύχτα να πληρώνουμε το 60% του ενοικίου στις αίθουσες ; Δηλαδή θα μείνουμε π.χ. 10 μήνες κλειστοί και θα πληρώσουμε μόνο ...6 ενοίκια; Εμείς όταν το μάθαμε στην WEIRD WAVE, μείναμε άφωνοι! Το κλείσιμο έχει γίνει με απόφαση του ίδιου του κράτους και πρόκειται για καραμπινάτη περίπτωση Ανωτέρας Βίας, που προβλέπεται πολλές δεκαετίες πίσω (δες σεισμοί 1981, κλπ). Δηλαδή δεν ισχύουν όλες οι συμβάσεις που είναι σε εξέλιξη.

Αν έχω υπογράψει να βγάλω μια ταινία στις αίθουσες και δεν μπορώ να την βγάλω με απόφαση του κράτους, θα πληρώσω τις τυχόν ποινικές ρήτρες για αθέτηση συμβολαίου ή πρόκειται για περίπτωση Ανωτέρας Βίας;

Δηλαδή αν αύριο μας βορβαδίσουν, θα πληρώνουμε ενοίκιο μόνο το 60% και θα λέμε και ευχαριστώ;

Άμεσα πρέπει να βρούνε και ανακοινώσουν τρόπους αποζημείωσης των ιδιοκτητών των κινηματογράφων, διαφορετικά όσο αργούν να βρουν εμβόλιο για τον κορονοιό, δεν θα ανοίξουν ποτέ οι χειμερινοί κινηματογράφοι, καθώς θα χρωστάνε 50 και 100.000 ευρώ, μόνο για ενοίκια ! Παράλληλα υπάρχουν μισθώσεις αορίστου χρόνου, που έχουν λήξει και συνεχίζονται σιωπηρά (εμείς δεν έχουμε τέτοια περίπτωση, καθώς έχουμε πρόσφατα συμβόλαια).

Όλοι αυτοί οι αιθουσάρχες είναι εξωσταίοι με απλές και συνοπτιικες διαδικασίες. Πολλές αίθουσες ανήκουν σε δημόσιους οργανισμούς (ΕΦΚΑ, κλπ). Δεν θα πρέπει λοιπόν να γίνει μια άμεση νομοθετική ρύθμιση; Δεν θα πρέπει σαν πρώτη απόφαση να είναι απαλλαγή από ενοίκιο και δημοτικά τέλη μέχρι το τέλος του 2020 και διακοπή των ΔΕΚΟ, για όσο διάστημα είναι κλειστές οι αίθουσες ;

Πάμε και στο θέμα των πνευματικών δικαιωμάτων. Σήμερα που μιλάμε, υπάρχουν δικές μας ταινίες που προβάλλονται ΠΑΡΑΝΟΜΑ με ελληνικούς υπότιτλους στο YοuTube. Και ποιός ενδιαφέρεται;

Οι δικές μας παρεμβάσεις, σαν διανομείς της ταινίας σε Ελλάδα και Κύπρο, μπορεί να φέρουν αποτέλεσμα μετά 2-3 μήνες και αφού αποδείξουμε ότι δεν είμαστε ελέφαντες. Και έχουμε και την συνδομή - βοήθεια από τον ξένο οίκο, που εκμεταλλεύεται παγκόσμια μια συγκεκριμένη ταινία. Μόνο οι υπηρεσίες του κράτους δεν ενδιαφέρονται.

Και ένα ακόμη θέμα (όχι βεβαια το τελευταίο). Καταλαβαίνετε όλοι πόσο οι διανομείς και οι αιθουσάρχες, είμαστε κοντά στους ανθρώπους του πολιτισμού. Πόσο πονάνε και εμάς τα πνευματικά δικαιώματα. Για να δούμε όμως τι γίνεται εδώ. Καταργήθηκε η ΑΕΠΙ και καλα της έκαναν. Όμως αυτή την στιγμή, εχουν φτιαχτεί καμιά δεκαριά νέοι εισπρακτικοί οργανισμοί (χθες ανακοινώθηκε κι άλλος με την κα Κατσέλη), που όλοι μαζί θα μας ζητάνε ότι νομίζει ο καθένας.

Παιδιά να τους εκατοστήσουμε και ραντεβού στα δικαστήρια ! Μη χειρότερα.

Aνδρέας Κονταράκης – Weird Wave

 

Η πρωτόγνωρη συνθήκη που καλούμαστε όλοι να αντιμετωπίσουμε, ως κινηματογραφικός κλάδος, ως χώρα και ως πλανήτης, θα επιφέρει σημαντικές αλλαγές σε παγκόσμιο επίπεδο που ακόμα δεν είμαστε σε θέση να εκτιμήσουμε με ακρίβεια.

Το κινηματογραφικό οικοσύστημα καλείται να αντιμετωπίσει την μεγαλύτερη κρίση στην Ιστορία του και να επανέλθει σε μια άλλη πλέον κανονικότητα,  διασφαλίζοντας τη θέαση των ταινιών στον φυσικό τους χώρο που είναι οι κινηματογραφικές αίθουσες.

Με ασαφές ακόμα το χρονοδιάγραμμα και τις προδιαγραφές επαναλειτουργίας των αιθουσών, με τον  μεγαλύτερο αριθμό ταινιών studio να έχουν μεταφερθεί για Ιούλιο και μετά, με παραγωγές να έχουν αναβληθεί ή ακυρωθεί και με μηδενικά έσοδα για το σύνολο του κλάδου, είναι σίγουρο ότι ο τομέας της Ψυχαγωγίας και του Πολιτισμού, θα χρειαστεί γενναία και γενναιόδωρη στήριξη σε τοπικό και ευρωπαϊκό επίπεδο για να μπορέσει να συνεχίσει να υπάρχει.

Η Ε.ΔΙ.Κ.Τ.Ε. (Ένωση Διανομέων Κινηματογραφικών Ταινιών Ελλάδας) και η Π.Ε.Α.Κ (Πανελλήνια Ένωση Αιθουσαρχών Κινηματογράφου), έχουμε υποβάλει αναλυτικό κοινό υπόμνημα με τις  θέσεις και τα αιτήματα μας, στο Υπουργείο Πολιτισμού και στα αρμόδια Υπουργεία  προκειμένου να υπάρξει «επόμενη ημέρα» για τον κλάδο μας.

Αυτές τις κρίσιμες ώρες του εγκλεισμού, της αβεβαιότητας, του φόβου και της αμηχανίας, οι ταινίες, η μουσική, ο Πολιτισμός, ήταν και συνεχίζουν να είναι τα βασικά ψυχικά στηρίγματα που βοήθησαν τον κόσμο να παραμείνει σπίτι, ασφαλής και ψυχαγωγούμενος κυριολεκτικά και μεταφορικά.

Πιστεύω, ότι τόσο η Πολιτεία σε θεσμικό επίπεδο με γενναία μέτρα ενίσχυσης, όσο και οι θεατές, αυτό δεν θα το ξεχάσουν και θα στηρίξουν έμπρακτα  με την πολύτιμη παρουσία τους τον Κινηματόγραφο, ξαναγεμίζοντας τις αίθουσες, όταν επιτραπεί από τους αρμόδιους φορείς η ασφαλής επαναλειτουργία τους.

Εύχομαι κι ελπίζω, όλοι εμείς να «είμαστε ανοικτά και να σας περιμένουμε»...

Ειρήνη Σουγανίδου - Feelgood

 

Μόνο επί του προσωπικού και επί του «κλαδικού».

Ως προς τις αίθουσες, η Πολιτεία ας υιοθετήσει όσες περισσότερες δράσεις προτείνουν οι αιθουσάρχες. Αυτοί γνωρίζουν καλύτερα. Απλώς να σημειώσω ότι πρέπει να είμαστε πολύ προσεκτικοί και υπομονετικοί με το άνοιγμα των αιθουσών. Κανείς δεν θα αντέξει να εργάζεται με δεδομένη την ζημία, ενώ πιθανό πισωγύρισμα μπορεί να αποβεί μοιραίο.

Ως προς τη διανομή .  Βιώνουμε την μαζικότερη διαδικτυακή δωρεάν προσφορά της Ιστορίας.  Το πλήγμα για την διανομή είναι βαρύ, το τσάμπα ΔΕΝ μπορείς να το ανταγωνιστείς. Συν τοις άλλοις, ο εθισμός του θεατή στον «καναπέ» θα αποβεί πολύ χειρότερος. Για την προσφορά μέσω εποπτευόμενων (φεστιβάλ, οργανισμοί) δεν μου πέφτει λόγος, απλώς θα συνέστηνα λίγο ρέγουλα (το αυτό ισχύει για τα μπλογκς). Για την εμφανώς παράνομη προσφορά μέσω πλατφορμών, το μόνο που μπορεί να γίνει είναι επιτέλους η φορολόγησή τους. Δύσκολο, αλλά γίνεται, με τις εισπράξεις να μοιράζονται στους πληττόμενους κλάδους. Για τα τόρεντ, δυστυχώς, πρέπει να ποινικοποιηθεί η χρήση (το «κατέβασμα» με κάποιο από τα υπάρχοντα μοντέλα κι όχι να κυνηγάνε ανεμόμυλους. Κατ’ εξοχήν αντιδημοφιλές μέτρο που δεν θα λύσει καθ’ ολοκληρία το πρόβλημα αλλά αν μη τι άλλο θα δυσκολέψει το download.  Αν όχι τα παραπάνω, «καπέλο» 0,5 ευρώ σε κάθε σύνδεση, έσοδα υπέρ πληττομένων.

Ζούμε  σε μια καπιταλιστική οικονομία.  Πτωχευμένη μάλιστα, ήχουν μέτρα απευθείας χρηματοδότησης επί μακρόν είναι αδύνατα, δεν είμαστε Γερμανία ή Σκανδιναβία. Αν οι κρατούντες επιθυμούν ρύθμιση μέσω της αγοράς, να μας το πουν να κλείσουμε. Αλλιώς, διαθέτουν  εργαλεία στα χέρια τους, ΕΡΤ και τηλεόραση της Βουλής. Ενώ ο κόσμος καίγεται, το βρίσκω παρανοϊκό να δίνονται 400.000 ευρώ για μισθώσεις μόνο από το BBC (και άλλα πολλά σε άλλους αλλοδαπούς οίκους). Αν υπήρχε σοβαρή διάθεση υποστήριξης του τοπικού προμηθευτή και παραγωγού και σχετική συνεννόηση, θα συζητούσαμε σε άλλη βάση.

Βασίλης Κωνσταντόπουλος – Carousel Films

 

Τα θερινά σινεμά θα αποτελέσουν ένα μεγάλο στοίχημα για όλους. Πρέπει καταρχήν να καλλιεργηθεί η αίσθηση της ασφάλειας, κυρίως στους ηλικιωμένους που ανήκου στις ευπαθείς ομάδες και αποτελούν μεγάλο κομμάτι της «πίτας» των θεατών. Πρέπει να αισθανθούν safe συνολικά μέσα στο σινεμά, οφείλουν λοιπόν να παρθούν όλα τα κατάλληλα μέτρα υγιεινής και μάλιστα ιδιαίτερα σχολαστικά. Να γνωρίζεις ότι θα έρθεις, θα διασκεδάσεις και δεν θα κινδυνεύσεις.

Άρα οι πρώτες εβδομάδες θα είναι αναγνωριστικές για όλους και μόλις ομαλοποιηθεί (αν όλα πάνε καλά και το ευχόμαστε άπαντες) η ροή του κοινού προς τις αίθουσες, τότε θα μπορεί κάποιος διανομέας να κάνει πλάνα και σχεδιασμούς.

Από τη στιγμή που τα στούντιο έχουν διακόψει τα πλάνα παραγωγής, διαβλέπω μια καλή ευκαιρία να προβληθούν ταινίες που αδικήθηκαν την χειμερινή σεζόν, είτε από κακό προγραμματισμό, είτε από υπερπροσφορά. Και πίστεψέ με, είναι πολλές αυτές που αξίζουν μα δεύτερη ευκαιρία, κάτι σαν β’ προβολή, όπως περίπου λειτουργούσαν τα θερινά αρκετά χρόνια πριν. Και εμείς σαν Strada έχουμε και νέες ταινίες να διανείμουμε, αλλά θα πάμε πολύ προσεκτικά, τηρώντας στάση αναμονής στην αρχή και αναλόγως θα κινηθούμε.

Αυτό το «πισωγύρισμα» εκτιμώ ότι θα έχει και μια θετική πλευρά, θα βγουν λιγότερα ποσοτικά, αλλά πιο φροντισμένα ποιοτικά φιλμ, θα ανθήσει -ξανά- το ανεξάρτητο μοντέλο παραγωγής, small is beautiful.

Επίσης, θα δοθεί εκ των πραγμάτων η ευκαιρία να δημιουργηθούν εναλλακτικές μορφές συνεργασίας με διανομείς και αίθουσες, ένα είδος e-cinema.

Μια σημαντική σημείωση για το ελληνικό σινεμά. Είναι ξεκάθαρο ότι πρέπει το ΦΠΑ να πάει στο 6% όπως στα υπόλοιπα θεάματα ή εναλλακτικά να πάει στο 12%, αλλά το μισό ποσοστό και το κέρδος που θα απορρέει από αυτό να αξιοποιείται σε ένα "fund", ένα μοντέλο τύπου της Γαλλικής sofica-αναπροσαρμοσμένο φυσικά στην δική μας πραγματικότητα- που θα "διοικείται από ανθρώπους του χώρου και θα επενδύει στην παραγωγή, χωρίς να παίρνει κομμάτι του "αρνητικού" αλλά μόνο από τις μελλοντικές εισπράξεις. Έτσι ώστε να μπορεί να επανεπενδύει και αυτά τα ποσά. Κυρίως σε νέους δημιουργούς και άρα να ενισχύσει την παραγωγή νέων ελληνικών ταινιών, τόσο από την πλευρά της παραγωγής, επίσης αυτή της διανομής ελληνικών ταινιών, αλλά και την ενίσχυση της αίθουσας που θα προβάλλει ελληνικές ταινίες με σωστό προγραμματισμό. Μια συνεργασία που θα έχει δυναμική, όχι μια απλή επιδότηση.

Τάκης Βερέμης - Strada Films

Δημοσίευση: 6 Μαΐου 2020, 19:08
Συντάκτης:
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

BOX OFFICE

Ταινία
4ημέρο
Tanweer
3288
Tanweer
1939
Tanweer
1381
Spenztos
1000
Spentzos
760