10 πολυαναμενόμενα φιλμ που δεν έγιναν ποτέ

Δημοσίευση: 2 Οκτ. 2019, 19:36
Συντάκτης:

Υπάρχουν και αυτές οι ταινίες που δεν έγιναν ποτέ και ίσως και να χάθηκαν ευκαιρίες για κάποια συγκλονιστικά φιλμ που ποτέ δεν είδαμε.

ΣΧΕΤΙΚΑΟ Κρίστοφερ Νόλαν προτείνει 30 ταινίες που δεν πρέπει να χάσετε

Οι περισσότεροι από τους κορυφαίους δημιουργούς των καιρών, είχαν ένα passion project, το οποίο δεν κατάφερε ποτέ να ολοκληρωθεί. Είτε διότι έτρεχαν πολλά άλλα σχέδια παράλληλα, είτε διότι οι σταρ που επρόκειτο να πρωταγωνιστ΄πησουν ήταν επίσης απασχολημένοι, είτε για οικονομικούς λόγους, είτε για προβλήματα στην παραγωγή. Ακολουθούν 10 ταινίες που πραγματικά θα θέλαμε πάρα πολύ να δούμε, αλλά θα μείνουμε με την επιθυμία:

Κρίστοφερ Νόλαν – Χάουαρντ Χιουζ biopic

Ο Κρίστοφερ Νόλαν ξεκίνησε να γράφει το βιογραφικό δράμα για την ζωή και το έργο του μεγιστάνα και παραγωγού ταινιών Χάουαρντ Χιουζ λίγο αφού είχε ολοκληρώσει την πρώτη του ταινία “Insomnia” στα στούντιο της Warner Brothers. Μερικά χρόνια αργότερα, το 2007, ο υποψήφιος για ‘Οσκαρ σκηνοθέτης είχε δηλώσει ότι το σενάριο ήταν ό,τι καλύτερο είχε γράψει μέχρι εκείνη την στιγμή και μάλιστα η παραγωγή είχε προχωρήσει τόσο ώστε να ακούγεται έντονα το όνομα του Τζιμ Κάρεï για τον πρωταγωνιστικό ρόλο. Το project, τελικά, ναυάγησε καθώς ο Μάρτιν Σκορσέζε πρόλαβε τον Βρετανό σκηνοθέτη όταν επέλεξε τον Λεονάρντο Ντι Κάπριο να υποδυθεί τον Χάουαρντ Χιουζ στο “The Aviator” με αποτέλεσμα ο Νόλαν να μην θέλει να γυρίσει ένα ανταγωνιστικό φιλμ με παρόμοιο θέμα και αντ’ αυτού αφιερώθηκε στο reboot του Batman στο “Batman Begins”.

Ντάρεν Αρονόφσκι – “Batman: Year One”

To 2000 όταν ανακοινώθηκε ότι ο Ντάρεν Αρονόφσκι, ο οποίος μόλις είχε τελειώσει με τα “Pi” και “Requiem for a Dream”, θα σκηνοθετούσε το πολυπόθητο για το κοινό “Batman: Year One” με σεναριογράφο τον Φρανκ Μίλερ των “Daredevil”, “Ronin”, “Sin City” αλλά και του ίδιου του “Batman: Year One” και με διευθυντή φωτογραφίας τον συχνό συνεργάτη του Μάθιου Λιμπατίκ τα νέα ήταν παραπάνω από ευχάριστα. Βέβαια, οι διαφωνίες του δημιουργού με τα στούντιο των Warner Brothers που αναζητούσαν κάποιον να αναστήσει το franchise μετά το φιάσκο του “Batman and Robin” δεν μπόρεσαν να γεφυρωθούν με αποτέλεσμα ο κλήρος να πέσει στον προαναφερθέντα Νόλαν και το “Batman Begins”.

Τσάρλι Κάουφμαν/Γκιγιέρμο Ντελ Τόρο – “Slaughterhouse Five”

Ο Γκιγιέρμο Ντελ Τόρο σχεδίαζε από καιρό μία διασκευή του βιβλίου του Κερτ Βόνεγκατ “Σφαγείο Νούμερο 5” με τον πάντα ευρηματικό Τσάρλι Κάουφμαν αλλά το πρόβλημα ήταν ότι ο σεναριογράφος μερικών από τα πιο ιδιοφυή σενάρια των τελευταίων ετών όπως τα “Synecdoche, New York”, “Eternal Sunshine of the Spotless Mind”, “ Being John Malkovich” και “Adaptation” δυσκολευόταν στην υλοποίηση του! Ο σκηνοθέτης που ονειρευόταν να διεισδύσει στην φύση των εξωγήινων πλασμάτων που περιγράφονται στο βιβλίο ως “Trafalmadorians” είχε μιλήσει το 2013 στην “Telegraph” για το φιλόδοξο σχέδιο τους αλλά το περιέγραψε σαν ένα αδιέξοδο αφού σενάριο δεν υπήρχε και ο ίδιος δεν μπορούσε να δεσμευτεί στο στούντιο ότι αυτή θα είναι η επόμενη ταινία του γι’ αυτό και μέχρι σήμερα  η ταινία παραμένει στα χαρτιά.

David Lynch – “Ronnie Rocket”

Η ταινία που ήθελε να φέρει στη μεγάλη οθόνη ο Ντέιβιντ Λιντς μετά το “Eraserhead” του 1977 είχε ένα αξιοζήλευτο σενάριο: ένας κουτσός ντετέκτιβ εισέρχεται σε μία άλλη διάσταση και καταδιώκεται από νάνους οι οποίοι μπορούν και ελέγχουν τον ηλεκτρισμό. Όπως ήταν αναμενόμενο, πολλά στούντιο φοβήθηκαν την εν λόγω παραγωγή και έτσι ο θρυλικός σκηνοθέτης πάντα κατέφευγε στο να κάνει πιο εμπορικά πράγματα όπως ήταν το “The Elephant Man” που ακολούθησε το 1980. Ωστόσο, ποτέ δεν εγκατέλειψε την ιδέα του “Ronnie Rocket” (είχε κάνει μάλιστα και καστ τον Μάικλ Τζ. Άντερσον στον πρωταγωνιστικό ρόλο) αν και ποτέ δεν πέρασε σε στάδια παραγωγής.

Μάρτιν Σκορσέζε – “Dino”

Η διαδικασίες είχαν προχωρήσει αρκετά για την βιογραφία που ήθελε να κάνει ο Σκορσέζε για τον Ντιν Μάρτιν αρχικά διεκδικώντας τα δικαιώματα του βιβλίου του Nick Tosches “Dino: Living High in the Dirty Business of Dreams” και εν συνεχεία στρατολογώντας τον Νίκολας Πιλέτζι, σεναριογράφο των “Goodfellas” και “Casino”, για να επιμεληθεί το σενάριο. Οι φήμες λένε ότι γύρω στο 1997, ο Σκορσέζε ήταν έτοιμος να ξεκινήσει τα castings και σκόπευε να δώσει στον Τομ Χανκς τον πρωταγωνιστικό ρόλο του Ντιν Μάρτιν και στον Τζον Τραβόλτα αυτόν του Φρανκ Σινάτρα. Το συναρπαστικό αυτό καστ συνέχιζε με τα ονόματα των Χιου Γκραντ, Άνταμ Σάντλερ και Τζιμ Κάρεï στους συμπρωταγωνιστικούς ρόλους αλλά διαμάχες σχετικά με τον προϋπολογισμό και το χρονοδιάγραμμα της ταινίας έστρεψαν τον Σκορσέζε στα στούντιο της Miramax όπου και τελικά σκηνοθέτησε το “Gangs of New York”. 

Κουέντιν Ταραντίνο – “Killer Crow”

Γνωστός για τις αναβολές και τις φρούδες ελπίδες που μας δίνει για μελλοντικές ταινίες, ο Κουέντιν Ταραντίνο δεν θα μπορούσε να λείπει από αυτήν την λίστα. Στο πρωτότυπο σενάριο των “Inglourious Basterds” ο χαρακτήρας του Μπραντ Πιτ πέφτει επάνω σε μία διμοιρία μαύρων στρατιωτών οι οποίοι είναι και αυτοί σε μία αποστολή εκδίκησης. Το “Killer Crow” θα εστίαζε ακριβώς σε αυτούς τους χαρακτήρες καθώς θα προσπαθούσαν να πάρουν εκδίκηση από τους λευκούς αξιωματικούς που τους κακομεταχειρίζονταν στον στρατό. Ο 56χρονος σκηνοθέτης εξομολογήθηκε ότι αν το φιλμ βρισκόταν τελικά υπό παραγωγή, το σενάριο θα χρειαζόταν μία τελική επιμέλεια. Πάντως, από την στιγμή που ο ίδιος επιμένει να αποσυρθεί από την βιομηχανία στις δέκα ταινίες και βρίσκεται ήδη στην ένατη με το “Once Upon a Time in Hollywood”, τότε είναι μάλλον απίθανο να δούμε το “Killer Crow” στην μεγάλη οθόνη.

Κουέντιν Ταραντίνο – “Double V Vega”

Ένα ακόμα πιο απίθανο σενάριο που ποτέ δεν ευοδώθηκε ήταν και το prequel του “Pulp Fiction”. Ο Ταραντίνο δήλωσε φέτος σε συνέντευξή του ότι ήθελε να δει τους συγγενείς χαρακτήρες των Βίνσεντ Βέγκα (Τζον Τραβόλτα στο “Pulp Fiction”) και Βικ Βέγκα (Μάικλ Μάντσεν στο “Reservoir Dogs”) στην ίδια ταινία αλλά δεν μπορούσε να καταλήξει στο πώς. «Είχα ένα αρχικό πλάνο» λέει «Θα ήταν στο Άμστερνταμ την περίοδο που ο Βίνσεντ ήταν εκεί για το κλαμπ του γκάνγκστερ Μαρσέλους Γουάλας. Σε αυτά τα δύο χρόνια που ήταν εκεί, ο Βικ θα εμφανιζόταν και θα περνούσαν μαζί ένα σαββατοκύριακο. Ποτέ δεν κατέληξα στα μπλεξίματα που θα είχαν όμως παρέα».

Μπαζ Λούρμαν – “Alexander the Great Epic”

Το “Alexander” του Όλιβερ Στόουν είναι από τις περιβόητες αποτυχίες της δεκαετίας του 2000 αλλά τότε το κοινό περίμενε να δει άλλον Αλέξανδρο. Ο Μπαζ Λούρμαν είχε ανακοινώσει το 2002 ότι ετοιμάζει ταινία για τον Έλληνα βασιλιά με τον Λεονάρντο Ντι Κάπριο να πρωταγωνιστεί! Δυστυχώς, την ίδια περίοδο το Στόουν βρισκόταν ήδη στα γυρίσματα με τον Κόλιν Φάρελ και συνεπώς ο Λούρμαν δυσκολεύτηκε να βρει την χρηματοδότηση (τα ρεπορτάζ αναφέρουν προϋπολογισμό περί τα 150 εκατομμύρια δολάρια) για το δικό του παρόμοιο project. Το μέλλον θα έβρισκε τον Λούρμαν και τον Ντι Κάπριο στα γυρίσματα του “The Great Gatsby”.  

Ντέιβιντ Φίντσερ – Eliot Ness Graphic Novel Adaptation

Ο Ντέιβιντ Φίντσερ έχει αμέτρητα φιλμ που δεν κατάφεραν να περάσουν στα γυρίσματα και αυτό συνήθως λόγω των απαιτήσεων του σκηνοθέτη. Υπάρχει και το “Rendezvous with Rama” του συγγραφέα επιστημονικής φαντασίας Άρθουρ Κλαρκ με πρωταγωνιστή τον Μόργκαν Φρίμαν αλλά αυτό που βρέθηκε πιο κοντά στην πραγματικότητα μιας παραγωγής ήταν το “Ness”. Η ταινία ήταν μία διασκευή του graphic novel “Torso” και ο Ματ Ντέιμον θα είχε τον ρόλο του πράκτορα Ποτοαπαγόρευσης Έλιοτ Νες μέσα σε ένα ανθρωποκυνηγητό ενός κατά συρροήν δολοφόνου στο Κλίβελαντ. Οι Κέισι Άφλεκ και Ρέιτσελ ΜακΆνταμς γυρόφερναν για τους δεύτερους ρόλους στην ταινία που θα ακολουθούσε το “The Curious Case of Benjamin Button”. Το “Ness” τελικά ξεχάστηκε αφού η διαδικασία παραγωγής ξέφυγε χρονικά και στο ενδιάμενο η Paramount έχασε και τα δικαιώματα του graphic novel. Ο Φίντσερ επέστρεψε με το αριστουργηματικό “The Social Network”.

Ντειβιντ Φίντσερ – “20,000 Leagues Under the Sea”

Ακόμα ένα ακριβό και μεγάλο project που είχε αναλάβει να μεταφέρει για τον κινηματογράφο ο Φίντσερ ήταν και η διάσημη ιστορία του Ιουλίου Βερν «20,000 λεύγες κάτω από την θάλασσα.» Ο σκηνοθέτης είχε ξεκινήσει στο πλευρό της Disney να κάνει ρεπεράζ και του δόθηκε και το αστρονομικό ποσό των 200 εκατομμυρίων δολαρίων (πώς αλλιώς;) προτού η ταινία ακυρωθεί εξ ολοκλήρου. Ο Φίντσερ ήρθε σε ρήξη με το στούντιο της Disney οι οποίοι έβλεπαν στον ρόλο του πρωταγωνιστή τον Κρις Χέμσγουόρθ ενώ ο σκηνοθέτης ζητούσε τον Μπραντ Πιτ ή τον Τσάνινγκ Τέιτουμ. Όπως δήλωσε ο ίδιος σε συνέντευξή του «Όλες οι εταιρείες έχουν επιχειρηματική κουλτούρα και επιχειρηματικά άγχη. Αφού περάσαμε το στάδιο για την επιλογή των ονομάτων για τους διάφορους χαρακτήρες και μετά την απόσυρση κάποιων ονομάτων που τους έκαναν να νιώθουν άβολα, βρεθήκαμε στην περίεργη προσπάθεια να βρούμε ποια ονόματα θα φέρουν τα λεφτά.»     

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΑΦΙΕΡΩΜΑΤΑ

20 χρόνια Fight Club

20 χρόνια πριν, το Fight Club προβλήθηκε για πρώτη φορά στις αμερικανικές αίθουσες.  Το αριστούργημα...
4 ώρες