Σύνοψη: Το φιλμ περιγράφει τις ιστορίες τεσσάρων προσώπων, που οι ζωές τους περιπλέκονται με φόντο το ομώνυμο πάρκο ψυχαγωγίας της εποχής. Η Τζίνι, πρώην ηθοποιός, εργάζεται πλέον σαν σερβιτόρα στο καφέ του πάρκου. Ο Χάμπτι είναι ο σύζυγός της και χειριστής του καρουσέλ. Ο Μίκυ είναι ένας γοητευτικός νεαρός ναυαγοσώστης που ονειρεύεται να γίνει θεατρικός συγγραφέας. Η Καρολίνα είναι η κόρη του Χάμπτι που επιστρέφει στο πατρικό της για να κρυφτεί από τους γκάνγκστερς που την καταδιώκουν.
Άποψη: Ο Γούντι Άλεν επιστρέφει σε φόρμα, με ένα πικρό μελόδραμα στο οποίο ξεδιπλώνει δεξιοτεχνικά στο πανί τις ιστορίες τεσσάρων ετερόκλητων ανθρώπων με πάθη και επιθυμίες που δυσκολεύονται να διαχειριστούν και τις συνέπειες που προκύπτουν.
Ο 82χρονος δημιουργός ανακυκλώνει μεν μοτίβα συμπεριφορών και θεματικών από προηγούμενες δουλειές του, αλλά δεν μπορείς να τον κατηγορήσεις διότι διαθέτει εκείνη την φινέτσα και την οικονομία στην αφήγηση που σε ικανοποιούν.
Δεν δείχνει όμως απόλυτα εξοικειωμένος με την "μαγεία" του μελοδράματος των 50s στην οποία αναφέρεται ευθέως, καθώς υιοθετεί μεν μια θεατρικότητα στην σεναριακή δομή (την οποία ενισχύει η "ζωντανή" φωτογραφία του Βιτόριο Στοράρο), με σκοπό να δημιουργήσει μια συναισθηματική "αποσυμπίεση" στον θεατή, η διαδικασία όμως εξελίσσεται κάπως αδιάκριτα και λιγότερο ομαλά από το απαιτητό.
Αποσπά όμως μια εξαιρετική ερμηνεία από την Κέιτ Ουίνσλετ (αλλά και σε δεύτερο πλάνο από τον στιβαρό Τζιμ Μπελούσι), περισσότερο σωματική και λιγότερο ραφιναρισμένη από την αντίστοιχη της Κέιτ Μπλάνσετ στο "Blue Jasmine" (με το οποίο η σύνδεση είναι εύκολο να προκύψει, αλλά ουσιαστικά αφορά μόνο την μοίρα την ηρωίδων, τα δύο φιλμ έχουν αρκετές διαφορές μεταξύ τους), η οποία όμως ανάγεται στην κεντρομόλο δύναμη του φιλμ, με άξονα την οποία περιφέρεται η "Wonder Wheel" των ανθρώπινων συναισθημάτων για τους πρωταγωνιστές του.
ΣΧΟΛΙΑ
Εμφάνιση σχολίων