Ένα νεαρό ζευγάρι, ο Jean (Vincent Dedienne) και η Μαρίνα (Stacy Martin) -εκείνος Γάλλος και εκείνη Ελληνίδα- ταξιδεύουν στην Αθήνα για τις καλοκαιρινές διακοπές τους. Εκεί έρχονται σε επαφή με την πληθωρική οικογένεια της Μαρίνας, αλλά και με μία χώρα σε οικονομική κρίση.
Καθώς ετοιμάζονται για ρομαντική απόδραση σε ένα μικρό κυκλαδικό νησί, σύσσωμη η οικογένεια της Μαρίνας αποφασίζει να τους συνοδεύσει. Τίποτα δεν πηγαίνει όπως το είχαν σχεδιάσει και τίποτα δεν κρύβεται κάτω από το διαπεραστικό ελληνικό φως.
H Eλβετίδα σκηνοθέτιδα και σεναριογράφος (με ελληνικές ρίζες) Ναυσικά Γκερί-Καραμαούνας προσπαθεί να κάνει μια ταινία που να μην εξιστορεί μια τετριμμένη απεικόνιση της ελληνικής πραγματικότητας και του φωτεινού καλοκαιριού - και αποτυγχάνει βουτηγμένη στα κλισέ από την αρχή μέχρι το τέλος).
Θέλει να μην γεμίσει το φιλμ της με φολκλόρ ελληνικές μουσικές - και απονευρώνει έτσι τα τραγούδια της Νανάς Μούσχουρη που τελικά τα χρησιμοποιεί σαν ένα μουσικό χαλί.
Κυριεύεται από το άγχος να μη δείξει πολλά από τα (πανέμορφα) τοπία της Σερίφου για να μην κατηγορήσουν την ταινία της ως καρτ ποστάλ - και αχρηστεύει ένα από τα μεγάλα όπλα για την διεύθυνση φωτογραφίας.
Προσπαθεί να μιλήσει για τις οικονομικές δυσκολίες των Ελλήνων πολιτών με τρόπο υποτίθεται updated και όχι διδακτικό - αυτό που καταφέρνει είναι την συναισθηματική απεμπλοκή των ηθοποιών της.
Σκοπός της ήταν να στήσει μια ντραμεντί προβληματισμού με τίτλο που παραπλανεί, τόσο για τις σχέσεις του σήμερα (αισθηματικές και οικογενειακές) και παράλληλα να τις εντάξει σε 'ενα γενικότερο κοινωνικό-οικονομικό πλαίσιο. Υπερφιλόδοξα όλα αυτά και αποτυγχάνει λιγότερο ή περισσότερο σε όλα, καταφέρνοντας (διότι περί σπουδαίου επιτεύγματος φαίνεται) το προ εβδομάδων "Δύο εισιτήρια για Κυκλάδες" να μοιάζει μέσα στην απλοϊκότητά του, σαφ'ως περισσότερο αποενοχοποιημένο και μπορεί και προτιμότερο.
Αποτέλεσμα: μια αμήχανη και ξεκούρδιστη ντραμεντί με αδέξιο χιούμορ, αποσπασματικό σενάρο με ελάχιστη ενοχή και πιθανά προσωπικά βιώματα της δημιουργού ατάκτως ερριμμένα από εδώ και από εκεί.
ΣΧΟΛΙΑ
Εμφάνιση σχολίων