Ο Φλόριαν Ζέλερ και το θρίλερ με Χαβιέ Μπαρδέμ και Πενέλοπε Κρουζ

Δημοσίευση: 5 Μαΐου 2025, 12:12
Συντάκτης:

Η κινηματογραφική καριέρα του θεατρικού συγγραφέα Florian Zeller μέχρι στιγμής έχει συνδεθεί άμεσα με τις μεταφορές δύο πολύ επιτυχημένων θεατρικών του έργων, του Πατέρα και του Γιου, το πρώτο με πρωταγωνιστή τον βραβευμένο με Όσκαρ για την συγκεκριμένη ερμηνεία Άντονι Χόπκινς και το δεύτερο, παραγνωρισμένο παρότι δεν είναι καθόλου κακό, με τον Χιου Τζάκμαν. Δεν είχαμε ακούσει νέα του και ίσως είχαμε υποθέσει ότι θα μετέφερε και την Μητέρα, το τρίτο έργο της θεατρικής τριλογίας, αλλά τελικά έχει αλλά σχέδια που ακούγονται πολύ ενδιαφέροντα. Για την ακρίβεια ετοιμάζει ένα ψυχολογικό θρίλερ με την Πενέλοπε Κρουζ και τον Χαβιέ Μπαρδέμ, ένα ζευγάρι στην ζωή που έχει συνεργαστεί αρκετές φορές στο σινεμά.

<a href="/nea/o-tzoni-ntep-allagmenos-sto-day-drinker/71499">O Tζόνι Ντεπ αλλαγμένος στο "Day Drinker"</a>ΣΧΕΤΙΚΑO Tζόνι Ντεπ αλλαγμένος στο "Day Drinker"

Η τρίτη ταινία του σκηνοθέτη θα ονομάζεται Bunker και επικεντρώνεται σε έναν αρχιτέκτονα που αναλαμβάνει μια αμφιλεγόμενη αποστολή να σχεδιάσει ένα καταφύγιο επιβίωσης για έναν μεγιστάνα της τεχνολογίας. Καθώς το έργο εκτυλίσσεται, η σύζυγός του αρχίζει να επανεκτιμά τον 17χρονο γάμο τους. Η ταινία περιγράφεται ως μια τεταμένη εξερεύνηση των προσωπικών και ηθικών προβλημάτων που αντιμετωπίζει ένα ζευγάρι σε έναν όλο και πιο περίπλοκο και μπερδεμένο κόσμο.

Ο Ζέλερ δημιούργησε αυτήν την αγγλόφωνη ταινία ειδικά έχοντας κατά νου την Κρουζ και τον Μπαρδέμ—οι οποίοι είναι παντρεμένοι για σχεδόν 17 χρόνια. Το ζευγάρι βρέθηκε μαζί πρώτη φορά το 1992 στο Jamon Jamon, τον πρώτο της μεγάλο ρόλο, βρέθηκαν ξανά το 2008 στο γουντιαλενικό Vicky Christina Barcelona και έκτοτε άλλες δύο φορές στο The Counselor του Ρίντλεϊ Σκοτ και στο Everybody Knows του Ασγκάρ Φαραντί. Μιλώντας για την ταινία, ο Ζέλερ λέει ότι εμπνεύστηκε από τον πραγματικό γάμο και το εξαιρετικό ταλέντο του ζευγαριού, με στόχο να εξερευνήσει την πολυπλοκότητα μιας σχέσης ενώ συνδυάζει τη συναισθηματική αυθεντικότητα με μια «θόλωση πραγματικότητας και φαντασίας». Θα είναι επομένως η πρώτη του φορά σε μη προϋπάρχον κείμενο όπως ένα θεατρικό έργο και αναμένουμε να δούμε τα αποτελέσματα καθώς σίγουρα ξέρει να χτίζει ένταση μέσα σε τέσσερις τοίχους, έχοντας και στις δύο προηγούμενες ταινίες του πολύτιμο αρωγό στο μοντάζ τον Γιώργο Λαμπρινό. Μένει να δούμε αν θα συνεργαστούν ξανά και αν θα έχει κάποια βοήθεια στο σενάριο μιας Πατέρα και Γιο τα έγραψε με τον έμπειρο Κρίστοφερ Χάμπτον.

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

hurry up, από την Spentzos hurry up, από την Spentzos