Το Amazon αγόρασε 5 ταινίες από το Sundance

Δημοσίευση: 5 Φεβ. 2019, 22:51
Συντάκτης:

Το Amazon Prime μπαίνει δυναμικά στην μάχη με το Netflix (καταρχήν, διότι πολύ σύντομα ακολουθούν και άλλοι streaming κολοσσοί παίκτες του παχνιδιού) και το αποτέλεσμα είναι, ταινία με την ταινία που αγοράζουν, να μικραίνει η οθόνη.

ΣΧΕΤΙΚΑΗ Τζούλια Ρόμπερτς επιστρέφει στο Amazon

Σύμφωνα με άρθρο του Hollywood Reporter, το Amazon πλήρωσε 47 εκατομμύρια δολάρια για την διανομή πέντε ταινιών που παρουσιάστηκαν φέτος στο Sundance – τα περισσότερα που έχει επενδύσει ποτέ ένα στούντιο μέσα σε μια χρονιά.

Πιο συγκεκριμένα το Amazon πλήρωσε 13 εκατομμύρια δολάρια για την κωμωδία «Late Night» της Mindy Kaling με την Έμμα Τόμπσον (θυμηθείτε εδώ), 14 εκατομμύρια για το πολιτικό θρίλερ «The Report» με τον Adam Driver, 14 εκατομμύρια δολάρια για το δράμα «Brittany Rus A Marathon» του Paul Downs Colaizzo με την Jillian Bell, 5 εκατομμύρια δολάρια για το ημιαυτογραφικό δράμα «Honey Boy» του Shia LaBeouf και λίγο λιγότερο από ένα εκατομμύριο δολάρια για το ντοκιμαντέρ «One Child Nation».

Σύμφωνα με τον Marc Becker, σύμβουλο marketing της Tangent Agency που συνεργάζεται με όλα τα μεγάλα στούντιο του Χόλυγουντ, πολλές πλατφόρμες streaming επενδύουν σε ανεξάρτητες παραγωγές, οδηγώντας σε έναν «πόλεμο προσφορών» που δεν θα είναι βιώσιμος εφόσον δεν υπάρξει η αναμενόμενη ανταπόκριση από τους συνδρομητές τους.

 

Δημοσίευση: 5 Φεβ. 2019, 22:51
Συντάκτης:

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

H 8η και τελική σεζόν του Game Of Thrones ξεκίνησε πριν μια εβδομάδα και...
10 ώρες
Άνταμ Σάντλερ και Τζένιφερ Άνιστον θα βρεθούν ξανά μαζί σε μεγάλου μήκους ταινία, οκτώ...
11 ώρες
Σύνοψη: Σε ένα προάστιο του Λονδίνου, ο 12χρονος Άλεξ μαζί με τον φίλο του...
12 ώρες

BOX OFFICE

Ταινία
4ημέρο