ΣΕΙΡΕΣ

"The last days of Ptolemy Grey": Ψυχοπνευματικό rollercoaster

Δημοσίευση: 28 Μαρτίου 2022, 19:45
Συντάκτης:

Σύνοψη: Πάσχοντας από ραγδαία επιδεινούμενη άνοια και μετά τον θάνατο του έμπιστου φροντιστή και ανιψιού του, Ρέτζι, ο ηλικιωμένος Πτόλεμι Γκρέι θα αναλάβει το ρίσκο να υποβληθεί σε μια πειραματική θεραπεία για τη γεροντική άνοια, προκειμένου, με τη βραχύβια ανάκτηση της μνήμης του, να μπορέσει αφενός να διαλευκάνει τη δολοφονία του Ρέτζι κι αφετέρου να εκπληρώσει μια υπόσχεση από το παρελθόν του.

<a href="/home-cinema-streaming/damsel/69658">Damsel</a>ΣΧΕΤΙΚΑDamsel

'Άποψη: Βασισμένο στο ομότιτλο βιβλίο του Γουόλτερ Μόζλι (που εδώ εκτελεί και χρέη παραγωγού του show), το «The last days of Ptolemy Grey» -αναμενόμενα- περιστρέφεται δομικά γύρω από τον ανοϊκό, υπέργηρο Πτόλεμι (Σάμιουελ Λ. Τζάκσον) και στην τροχιά αυτού κινούνται οι υπόλοιποι χαρακτήρες- δορυφόροι της σειράς, τα ονόματα των οποίων δίνουν και τους τίτλους των 3 πρώτων επεισοδίων που έχουν προβληθεί ως τώρα.

Χαρακτήρες που διασταυρώνονται με τον Πτόλεμι είτε στο παρόν είτε στα πλαίσια του καλειδοσκοπικού λαβύρινθου των αναμνήσεών του, όπως ανακινούνται βίαια από το -δυνητικά επικίνδυνο- φαρμακευτικό σκεύασμα που του χορηγείται, συνθέτοντας έναν πολυεπίπεδο πρωταγωνιστικό ρόλο για τον Τζάκσον, με στάσεις σε όλο το φάσμα της πνευματικής διαύγειας και των συναισθηματικών καταστάσεων.

Σχετικά αναμενόμενα, αντεπεξέρχεται άψογα σ’αυτό το ψυχοπνευματικό rollercoaster, πλάθοντας έναν χαρακτήρα σε στιγμές σπαρακτικό, που κερδίζει εύκολα τη συμπάθεια τόσο στις δραματικές όσο και στις πιο ανάλαφρες στιγμές του, ενώ στους «δευτερεύοντες» ρόλους ξεχωρίζει η Ρόμπιν (Ντομινίκ Φίσμπακ) ως η νεαρή, από το πουθενά διάδοχος του Ρέτζι, που ισορροπεί ανάμεσα στο νοιάξιμο και τα ισχυρά ένστικτα επιβίωσής της.

Ίσως λιγότερο επιτυχημένα στην οικονομία του show ενσωματώνονται οι αστυνομικού τύπου, επείγουσες υποπλοκές από το παρελθόν του Πτόλεμι, τις οποίες προσπαθεί να εξομαλύνει υπό την βραχεία επίδραση της θεραπείας του, καθώς ναι μεν προσφέρουν έξτρα πόντους whodunit σασπένς, ως επί το πλείστον όμως εγκιβωτίζουν χαρακτήρες σεναριακά σχηματικούς, αναπτυσσόμενους περισσότερο με θυμόσοφα ρητά που εκστομίζουν παρά με ουσιαστική δράση.

Υπάρχει, λοιπόν, μια παραβίαση του διάσημου τσεχωφικού αξιώματος «μην μου λες ότι το φεγγάρι λάμπει, δείξε μου την αντανάκλασή του στο σπασμένο γυαλί» αλλά ταυτόχρονα υπάρχουν μια καλοσκηνοθετημένη και καλοφωτογραφημένη σε όλες της τις τονικότητες ambience, καλές ερμηνείες και στιγμές διακριτικής τρυφερότητας.

Σε γενικές γραμμές, πρόκειται για μια σειρά που, είτε από αγωνία για την αποκάλυψη της πλήρους εικόνας των μυστικών από το παρελθόν του Πτόλεμι είτε λόγω συμπάθειας για τον κεντρικό ήρωα και τον εύθραυστο κόσμο του, κατορθώνει να κάνει το θεατή να αναζητά το επόμενο επεισόδιο.

Και, κρίνοντας από τα πρώτα της δείγματα γραφής, μάλλον δεν θα τον απογοητεύσει

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

BOX OFFICE

Ταινία
4ημέρο
Tanweer
43250
Film Group
13175
Tanweer
12142
Tanweer
4254
Tanweer
2372
Baghead, από την Spentzos Baghead, από την Spentzos