ΣΕΙΡΕΣ

"The Act" season 1: Roller coaster συναισθημάτων

Δημοσίευση: 10 Μαΐου 2019, 12:22
Συντάκτης:

Σύνοψη: Βασισμένο στην αληθινή ιστορία δολοφονίας της Ντι Ντι Μπλάντσαρντ από την κόρη της, Τζίπσυ Ρόουζ, η νέα σειρά του δικτύου Hulu αναβιώνει τα γεγονότα που οδήγησαν την κόρη στο έγκλημα ώστε να μπορέσει να ελευθερωθεί τα ψυχολογικά προβλήματα της μητέρας της.

<a href="/nea/high-desert-season-1-haotiki-alla-goiteytiki-patritsia-arket/68272">"High desert" season 1: Χαωτική, αλλά γοητευτική Πατρίτσια Αρκέτ</a>ΣΧΕΤΙΚΑ"High desert" season 1: Χαωτική, αλλά γοητευτική Πατρίτσια Αρκέτ

Άποψη: Η Τζίλιαν Φλιν στο “Sharp Objects” σκιαγράφησε επιτυχημένα, αν και όχι λεπτομερώς, το Σύνδρομο Μινχάουζεν δια Αντιπροσώπου μέσω μητέρας-κόρης και η Πατρίσια Κλάρκσον στάθηκε υπόδειγμα στον ρόλο της τοξικής μητέρας στη σειρά του HBO. Φέτος, είναι η σειρά της άλλης Πατρίσια, αυτής που στα Όσκαρ του 2014 ξεσήκωσε μέχρι και την Μέριλ Στριπ με τον ευχαριστήριο λόγο της.

Η Πατρίσια Αρκέτ, λοιπόν, σαρώνει στο “The Act” με μία φυσιογνωμία σχεδόν αγνώριστη όμως με περισσή άνεση και τεχνική στην ερμηνεία του ρόλου, που την θέλει να είναι ανατριχιαστική και παράλληλα εγκάρδια.  Εάν το σενάριο δεν αποτελούσε αληθινή ιστορία, η μεταμόρφωση της Αρκέτ και ο δυναμισμός που η ίδια δίνει στον ρόλο της, θα ήταν από μόνα τους τα στοιχεία αυτά που θα “πουλούσαν” στην σειρά.

Ωστόσο, για να είμαστε δίκαιοι το “The Act” δεν χάνει στους εκάστοτε τομείς του. Αντίθετα, κρατάει ελεγχόμενη δράση και στα πρώτα επεισόδια όταν ακόμα βρισκόμαστε εν μέσω μιας δραματικής οικογενειακής ιστορίας αλλά και έπειτα όταν η νεαρή Τζίπσυ Ρόουζ γίνεται από θύμα θύτης και σχεδιάζει την αποδέσμευσή της με ένα απελπιστικά οριστικό τέλος με την βοήθεια του φίλου της. Η εμβόλιμη αυτή μυθοπλασία (απαραίτητη σε αυτήν την περίπτωση που οι λεπτομέρειες δεν είναι ευρέως γνωστές) ,ειδικά ορισμένες εξαιρετικά καλογυρισμένες και φρικιαστικές σκηνές, δίνουν στην σειρά τα απαραίτητα στοιχεία που της επιτρέπουν να στέκεται επάξια στην βιομηχανία των σειρών που πλέον έχει τελειοποιηθεί και απέναντι σε ένα κοινό που δεν δείχνει καμία ανοχή στην προχειρότητα.

Ιδιαιτερότητα ακόμα εμφανίζει και η καταγραφή των γεγονότων όσον αφορά την αλληλουχία τους καθώς εδώ οι σκηνοθέτες επιλέγουν μία δίκη τους πορεία σχεδόν αναδρομική για να αφηγηθούν το χρονικό του εγκλήματος αλλά και τις πρώτες ενδείξεις του συνδρόμου που αναπτύσσει η μητέρα.

Η κομβική αλλαγή έρχεται στα τρία τελευταία επεισόδια όπου το κλίμα διάθεσης και συναισθημάτων αλλάζει αμετάκλητα, το ίδιο και ο χαρακτήρας της Τζόι Κινγκ (“The Kissing Booth”), και η αθώα κατάκοιτη έφηβη μπαίνει σε μία λούπα φόβου και εγρήγορσης για τον φόνο. Σαφώς, το roller coaster συναισθημάτων της Τζίπσυ Ρόουζ είναι ο μοναδικός πρωταγωνιστής του τέλους και το σενάριο συνδυάζεται εξαιρετικά με την σκηνοθεσία για να το αποδώσει υποδειγματικά αλλά δίχως να διαλέγει στρατόπεδο.

 

 

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

BOX OFFICE

Ταινία
4ημέρο
Tanweer
43250
Film Group
13175
Tanweer
12142
Tanweer
4254
Tanweer
2372
Baghead, από την Spentzos Baghead, από την Spentzos