"A killer paradox": Διασκεδαστικό αλλά αβαθές K-drama
Θα το βρείτε: Netflix
Σύνοψη: Όταν ένας ακούσιος φόνος οδηγεί σε έναν δεύτερο, ένας συνηθισμένος νεαρός παρασύρεται σε...
2 ώρες
Οι Interpol γνώρισαν πριν τρία χρόνια τον Ντέιβιντ Λιντς. Χαλαρό κλίμα, πίνοντας τον καφέ που φτιάχνει ο μεγάλος σκηνοθέτης (με όνομα «David Lynch Signature Cup Coffee») -και για το οποίο είδες το παρανοϊκό διαφημιστικό στο ΜΟVE IT πριν από μερικούς μήνες- και συζητώντας για να «σπάσει» ο πάγος, όπως αποκαλύπτει η νεοϋορκέζικη μπάντα. Ολοι είναι «άρρωστοι» φαν του. Ενα χρόνο πριν… τόλμησαν να τον ξαναπλησιάσουν.
Του ζήτησαν οπτικό υλικό για να «ντύσουν» το
«Lights» στο φετινό φεστιβάλ της Coachella.
Αυτό που βλέπετε είναι αυτό που είδαν οι 60.000 θεατές με τίτλο «I Touch A Red Button Man», μερικά σχέδια σε χαρτί του Λιντς σε μορφή animation. Παράξενο, τρομαχτικό, εκκεντρικό, αστείο και ότι άλλο θέλετε…
Γιάννης Λυμπέρης
ΣΧΟΛΙΑ
Εμφάνιση σχολίων