Θα το βρείτε: Vodafone TV
Σύνοψη: Ο Μάικι "Saber" Ντέιβις (Σάιμον Ρεξ) επιστρέφει στη γενέτειρά του, το Τέξας Σίτι, μετά από μία σχεδόν 20ετή καριέρα στη βιομηχανία του πορνό στο Λος Άντζελες. Άφραγκος και χωρίς να έχει ιδέα τι θα κάνει με τη ζωή του, ζητάει από την αποξενωμένη σύζυγο και την πεθερά του να μείνει μαζί τους.
Για να μπορέσει να καλύψει το μερίδιό του από το ενοίκιο, θα βρεθεί να πουλάει χόρτο και θα γνωρίσει μια έφηβη, η οποία μπορεί να αποδειχθεί η σωτηρία του από το τέλμα στο οποίο έχει βρεθεί.
Γνώμη: Είκοσι ένα χρόνια μετά το ντεμπούτο του ("Four Letter Words") και τέσσερα από το "The Florida Project", την ταινία που τον έκανε ευρύτερα γνωστό, ο Σον Μπέικερ επιστρέφει φέτος με το "Red Rocket", για να παραδώσει άλλο ένα μάθημα ανατομίας του αμερικανικού ονείρου.
Το "Red Rocket" μπορεί να ξενίσει όσους περιμένουν να δουν το μείγμα ρεαλισμού και ευαισθησίας στο οποίο μας έχει συνηθίσει, όμως διαθέτει εικαστική αρτιότητα, ένα σπιντάτο σενάριο και μια ερμηνεία - αποκάλυψη από τον Σάιμον Ρεξ, έναν ηθοποιό Β' διαλογής ("Scary Movie"), τον οποίο ο Μπέικερ αξιοποιεί με τρόπο που αξίζει να διδαχθεί σε σεμινάριο.
Κι όπως παλιότερα ξεσκέπασε την πραγματική ζωή που κρύβεται στα φθηνά μοτέλ κοντά στην Ντίσνεϊλαντ της Φλόριντα ή μας έδωσε μια γεύση από τη ζωή των έγχρωμων τρανς ατόμων ("Tangerine"), έτσι και εδώ μας ανοίγει ένα παράθυρο στη ζωή ενός ατόμου που δεν διστάζει να εκμεταλλευτεί τους πάντες γύρω του, για να συντηρήσει την εικόνα που έχει φτιάξει για τον εαυτό του και την έχει κιόλας πιστέψει, σε βαθμό που δυσκολεύεσαι να καταλάβεις αν έχει πράγματι συνείδηση του κακού που προκαλεί.
Ο Μπέικερ ξέρει πώς να γράφει αντιήρωες, κι εδώ έχει φτιάξει έναν ακαταμάχητα ελκυστικό χαρακτήρα, που φέρνει λίγο και στον ρόλο που ενσάρκωσε ο Άνταμ Σάντλερ στο "Uncut Gems" των αδερφών Σαφντί. Ο Μάικι μιλάει γρήγορα και μονίμως για τα κατορθώματά μου, παίρνει τη μια κακή απόφαση μετά την άλλη και συμπεριφέρεται σαν κοινωνιοπαθές κωλόπαιδο, αλλά ο θεατής δεν μπορεί να πάρει τα μάτια του από πάνω του.
Κι αυτό γιατί ο Μπέικερ κρατάει τις σωστές αποστάσεις από την αγιογραφία ή την καταδίκη του και τον αντιμετωπίζει ως προϊόν του περιβάλλοντός του και της χώρας του. Με λίγα λόγια, ο Μάικι αντιπροσωπεύει όλα όσα πιστεύει ο Μπέικερ ότι πάνε στραβά με τις ΗΠΑ!
Και μπορεί το "Red Rocket" να μη φωλιάζει στην καρδιά σου με τη μία, αλλά δεν παύει να είναι ένα συναρπαστικό πορτρέτο τοξικής αρρενωπότητας, καθώς κι ένα ιδιαίτερα εύστοχο σχόλιο για την επίδραση του πορνό στις διαπροσωπικές σχέσεις, τον τρόπο που αντιλαμβανόμαστε και απολαμβάνουμε το σεξ και την επικράτηση μισογυνιστικών στερεοτύπων και συμπεριφορών.
Εάν η ταινία δεν έχανε ελαφρώς τον ρυθμό της στο τελευταίο μισάωρο θα μιλούσαμε για ένα αριστούργημα, όμως αυτό δεν σημαίνει ότι δεν είναι ένα τρανό παράδειγμα του πώς μπορεί ένας δημιουργός να εξελιχθεί, χωρίς να προδώσει τις ρίζες του ή να αποποιηθεί τα στοιχεία που τον έχουν καταξιώσει.
ΣΧΟΛΙΑ
Εμφάνιση σχολίων