Αν και συνήθως επαινούμε την Kate Winslet για τις ερμηνευτικές της επιδόσεις, στην συγκεκριμένη ταινία δεν μας ενθουσίασε καθόλου και θα προσπαθήσουμε να ξεχάσουμε το ‘’παράπτωμα’’ της. Στο αυστραλιανό φιλμ της Jocelyn Moorhouse, βασισμένο σε νουβέλα της Rosalie Ham, ενσαρκώνει μία ιδιόρρυθμη /snobby μοδίστρα που επιστρέφει στη γενέτειρά της για να επανενωθεί με τη μητέρα της, να μεταδώσει τις στυλιστικές της γνώσεις και να θυμηθεί ποια είναι στην πραγματικότητα. Κρίμα να χαραμίζεται σε τέτοιους ρολάκους ενώ είναι εξαίσια ηθοποιός που προσδίδει βάθος στους χαρακτήρες της (‘’Revolutionary Road’’, ‘’The Reader’’). Δεν αντιλήφθηκε άραγε ότι υπήρχαν σεναριακές αδυναμίες και πως η Jocelyn Moorhouse είναι ντεφορμαρμισμένη λόγω της μακράς απουσίας της από την καρέκλα του σκηνοθέτη (τελευταίο φιλμ πριν 19 ολόκληρα χρόνια το «A thousand acres»);
Όσον αφορά τον Liam Hemsworth έχει μαλλιάσει η γλώσσα μας να λέμε πως είναι ατάλαντος και έκανε λάθος επιλογή τη μέρα του επαγγελματικού προσανατολισμού! Το πρωταγωνιστικό ζευγάρι πλαισιώνουν ο Hugo Weaving (σε κόντρα ρόλο), η -πάντα εκφραστική-Judy Davis και η Sarah Snook, που μεταμορφώνεται από ασχημόπαπο σε κύκνο χάρη στη βοήθεια της Kate. Η ταινία δεν είναι πετυχημένη γιατί προσπαθεί να ακροβατήσει ανάμεσα στο δράμα και τη μαύρη κωμωδία αλλά δεν καταφέρνει να διαπρέψει σε κανένα από τα δύο είδη. Επιπλέον το μοτίβο «η άφιξη μίας γυναίκας να ταράζει τα συντηρητικά μυαλά ενός χωριού» είναι γνώριμο από την κομεντί ‘’Chocolat’’ αλλά η Ζιλιέτ Μπινός μας «γλύκανε» περισσότερο απ’ ότι η Kate. Για να μην αναφερθούμε στην «Malena» του Τζιουζέπε Τορνατόρε μρ την Μόνικα Μπελούτσι...
Yπόθεση: Η Myrtle Tilly Dunnage αποφασίζει να φύγει από το πατρικό της για να σπουδάσει και να εργαστεί στο χώρο της μόδας. Αρκετά χρόνια αργότερα επιστρέφει στην επαρχιακή πόλη και μυεί τις γυναίκες στα μυστικά της υψηλής ραπτικής ενώ παράλληλα προσπαθεί να διώξει την άσχημη φήμη γύρω από το όνομά της.
ΣΧΟΛΙΑ
Εμφάνιση σχολίων