Σύνοψη: Ο ψυχίατρος και συγγραφέας Παναγής Πάνδωρας (Κωνσταντίνος Μαρκουλάκης) συναντά στα εγκαίνια του οικογενειακού πολιτιστικού κέντρου, τη νεαρή και φιλόδοξη απόφοιτο της σχολής του εθνικού Τζωρτζίνα Τζελέπη (Φιόνα Γεωργιάδη) και ξεκινάει, κόντρα στα προγνωστικά, ένας «άνισος» έρωτας, δύο κόσμων που δύσκολα εφάπτονται. Όταν οι αυταπάτες και των δύο ματαιώνονται και τα παιχνίδια εξουσίας διαδέχονται το αρχικό τους πάθος, οι ήρωές μας φτάνουν στα όριά τους.
Στην αποδόμησή τους βοηθούν ο υπερφίαλος φαφλατάς δικηγόρος, μια Αλβανίδα «σταρ Ελλάς» με τραύμα στο πόδι σε ξεκαθάρισμα λογαριασμών, ένας γόνος που από πλήξη βουλιάζει στις καταχρήσεις, η σύζυγός του που αναζητά συγκινήσεις σε «ενεργειακές» συνεδρίες, μία άσπονδη συμφοιτήτρια της Τζορτζίνας που διεκδικεί με πείσμα τον ρόλο της, δύο σωματοφύλακες σε λάθος ρόλο και λάθος timing, ένας Γεωργιανός εκτελεστής με υπαρξιακές αναζητήσεις και οι εκκεντρικοί και απρόβλεπτοι συγγενείς. Αυτά είναι κάποια από τα εκρηκτικά συστατικά του «Success Story», μίας ιστορίας που παίρνει αναπάντεχη τροπή. όταν ο πρωταγωνιστής της, Παναγής Πάνδωρας, μαθαίνει πως μια βόμβα απειλεί τη ζωή του, τη στιγμή που ανακοινώνει την κάθοδό του στην πολιτική.
Άποψη: Ο Νίκος Περράκης επανέρχεται έξι χρόνια μετά την 3η Λούφα Και Παραλλαγή στο κλασσικό του μοτίβο, με μια ακόμη σάτιρα της σύγχρονης ελληνικής πραγματικότητας στην οποία πραγματικά έχει γίνει μια φιλότιμη προσπάθεια να αφουγκραστεί σεναριακά τους παλμούς και τους σφυγμούς των τωρινών πολιτικοοικονομικών εξελίξεων, ώστε να καυτηριάσει πρόσωπα και καταστάσεις.
Όμως δεν τα καταφέρνει, το κείμενο που δουλεύτηκε και οι ατάκες που χρησιμοποιήθηκαν μοιάζει παρωχημένα, outdated και κάπως επιρρεπή στην παρελθοντολαγνεία περασμένων δεκαετιών. Έχει ατυχήσει κάπως στο timing της σύγκρισης με σκάνδαλα που συμβαίνουν στην πραγματικότητα και δύσκολα μπορεί να αποτινάξει το φιλμ από πάνω του την έντονη τηλεοπτική ματιά.
Δεν λείπουν ορισμένες καυστικές ατάκες, το γνώριμο κυνικό στυλ κατασκευής του φιλμ από τον Έλληνα σκηνοθέτη, ο οποίος προσπαθεί να εντάξει και δόσεις θρίλερ στην ροή της εξέλιξης, ανάλαφρες ερμηνείες απ'όλους χωρίς μεγάλες απαιτήσεις, συνολικά μια μαύρη κωμωδία σε γενικές γραμμές καλύτερη από τις πρόσφατες προηγούμενες προσπάθειές του, αλλά και πάλι σχετικά ημιτελής και κάπως ξεθυμασμένη.
ΣΧΟΛΙΑ
Εμφάνιση σχολίων