Σύνοψη: Μια μητέρα δύο κοριτσιών στην εφηβεία τους, κληρονομεί το σπίτι της θείας της. Το πρώτο βράδυ στο σπίτι η μητέρα θα αναγκαστεί να προστατεύσει τις κόρες της από δολοφονικούς εισβολείς. Δεκαέξι χρόνια μετά η μία από τις δύο αδελφές, διάσημη συγγραφέας βιβλίων τρόμου πια, θα επιστρέψει στο σπίτι και τα πράγματα θα αρχίσουν να γίνονται περίεργα.

Άποψη: 10 χρόνια πέρασαν μετά το τρομερά υπερεκτιμημένο torture porn "Martyrs" και (με το διάλειμμα του ανυπόληπτου "Τall man" με την Τζέσικα Μπίελ) και ο Γάλλος Πασκάλ Λοζιέ επιστρέφει με άγριες διαθέσεις. Τουλάχιστον εικονοκλαστικά: ο τύπος είναι ταλαντούχος στην γραφική απεικόνιση του πόνου και του τρόμου. Καδράρει όμορφα τις περισσότερες από τις σκηνές βίας αξιοποιώντας σωστά τους εσωτερικούς χώρους του σπιτιού, ενώ παίζει ικανοποιητικά το χαρτί της αμφισημίας μεταξύ φαντασίας και πραγματικότητας, μέχρι το πρώτο μισό του φιλμ.

Από εκεί και έπειτα, το -έτσι κι αλλιώς φτωχό- σενάριο ξεμένει από ιδέες με αποτέλεσμα να παραδίνεται σε τρομο-κλισέ και συμβατικές εξελίξεις που κουράζουν, ενώ προσπαθώντας να θολώσει τα νερά, τσοντάρει λίγο από Λάβκραφτ, λίγο από Anabelle, λίγο από φαντάσματα, λίγο από "Λάμψη" (o αφιλότιμος), με αποτέλεσμα να καταλήξει σε μια σαλάτα ιδεών και τεχνικών που δεν πείθει. Για να μην αναφερθώ στις ερασιτεχνικού επιπέδου ερμηνείες της Μιλέν Φαρμέρ και του λοιπού καστ που δεν επιτρέπουν σχεδόν ποτέ στο "Ghostland" να αναδείξει επαρκώς τις όποιες καλές ιδέες και προοπτικές που διέθετε.

Πρώτη δημοσίευση: 11 May 2018, 13:28
Ενημέρωση: 17 May 2018, 10:13
Συντάκτης: 
Τίτλος:
Ghostland (Το κουκλόσπιτο του τρόμου)
Σκηνοθεσία: 
Έτος: 
Διάρκεια: 
91
Εταιρία διανομής: 
Release: 
10 Μαϊου 2018

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

BOX OFFICE

Ταινία
4ημέρο
Baghead, από την Spentzos Baghead, από την Spentzos